Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Håper virkelig at jeg ikke er gravid igjen. Har en baby på 7 uker, hadde sex for 3 uker siden (4 uker etter fødselen) men brukte selvfølgelig kondom. Har hatt litt halsbrann de siste dagene uten å tenke så mye over det, men igår (søndag) var jeg utrolig kvalm og svimmel i hele dagen. Hadde en utrolig vond hodepine i tillegg og holdt på å svime av flere ganger. Paracet hjalp ikke, men utover kvelden forsvant symptomene, ble veldig glad.. Så spiste jeg middag, og så kom alle symptomene tilbake. La meg for å sove og da jeg våknet nå for å mate babyen følte jeg meg mye bedre, men utrolig tørst - tok meg et glass vann og plutselig er jeg kvalm svimmel og har vondt i hodet igjen. Kom på at det virket som disse kunne være tegn på graviditet, sitter her nå og føler som jeg skal kaste opp, men håper virkelig at jeg ikke er gravid. Er det noen som vet om andre årsaker til disse symptomene? Skal selvfølgelig kjøpe en test imorgen, men lurte på om det kan være noe annet bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå