Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 og skal det skrives Oliver eller Olliver?? (IKKE "Ålliver")
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 flott gammeldags navn, burde skrives Oliver!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Poppis navn, verken fint eller flott. Ja, egentlig relativt kjedelig, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 hva med Adrian da? Er det like poppis og kjedelig? Må inrømme at jeg kjenner ikke mange barn, så er litt grønn på hva som er populært og ikke.. hi
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Oliver er et gammelt navn som har blitt ganske populært de siste årene. Jeg kjenner en helt nydelig gutt på 3 år som heter det, og synes navnet er veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Veldig fint navn,men har ikke ville valgt det selv pga at så mange heter det nå Må skrives Oliver ja:) Adrian er også et fint navn,kanskje ikke like poppis som Oliver
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Det er et fint navn, men veldig mye brukt nå. Litt poppis ja. Synes da at Iver er mye finere. Adrian er om mulig enda verre....Adrian er for meg den nye "Ronny"
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Oliver er den nye Ronny. Jeg kjenner til mange barn som heter Oliver og ikke minst foreldrene. Hadde du spurt meg for to år siden hadde jeg heller gått for Oliver enn Adrian. Men Adrian faller i popularitet, det gjør foreløpig ikke Oliver. Kjenner 3 Adrian og de er snille, veloppdragne gutter av ordentlige foreldre. Skal det være Oliver bør det være med en l Og navnet skjemmer ingen så velg det du liker best uavhengig av hva jeg eller alle andre mener. Kjenner en Ronny som er helt tragisk og passer utmerket til beskrivelsene navnet har. Og kjenner en Ronny som er en kjempe kjekk og hyggelig mann.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Jeg syns Oliver er veldig fint:) Men desverre litt for mange som heter det... Iallefall her vi bor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå