maimamma:) Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Noen som har erfaring med disse? Vanntette og varme?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 var veldig fornøyd med de sist sesong ihvertfall! Snuppa på 2 skulle baaaare gå med de skoene og det fram til nesten mai!
mamma 06&09 Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Vi testet de i fjor, og ble skuffet. Gutten vår ble våt og kald på bena med de. De er jo billige, så de er vel greie som et ekstra par til tørre, milde dager, men hvis det er vått eller kaldt så nyttet det ikke å bruke de her ihvertfall. Så i år går vi nok tilbake til Ecco eller Viking
Piipii Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Vi har dårlig erfaring med de. datteren min var veldig kald på føttene og syns de ble fort våte. S vi kommer aldri til å bruke de igjen
camilla^ Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Vi har hatt de flere ganger og er fornøyde med de. Ungene vil ha de og de er fornøyde store og små. Vi har nesnalobber til de ekstremt kalde dagene, men sjelden de blir brukt. Selv i 30minus i vinter holdt de ungene varme og gode.
1881 Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Har også dårlig erfaring med disse skoene, kjøpte viking til ungene i fjor, de har holdt ungene varme og gode på beina i tillegg til at de tørket fort synes jeg! Eneste minus er at de kan virke stiv i begynnelsen. Håper skoringen kommer med nytt tilbud på dem i år (599 i fjor) slik at eldstemann får seg nye da han har vokst såpass i føttene! Ellers har vi tidligere brukt ecco, men synes kvaliteten har tapt seg litt på disse vinterskoene, men jeg synes det er viktigere av barna har gode sko som passer føttene deres enn prisen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå