Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Nå bruker jeg Chanel, men synes ikke den holder seg godt nok. Blir jo svart under øynene i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Jeg er faktisk veldig fornøyd med chanel. Bruker den fordi det var en gave, men bruker vanligvis lancome. Den er best spør du meg.... (jada, finnes i mange varianter...)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 jeg har hatt dior og andre kjente merker... Men INGEN mascara slår LANCOME dødsgod!! Men jag har den vannfaste, den andre er like god tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Jeg har brukt mange dyre merker før, men den jeg sverger til nå er faktisk billige Maybelline Volum' Express..
Dr. Greve Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Jeg har prøvd alt, er enig i at Lancôme er god, men ingenting slår Helena Rubinstein sin Lash Queen. Sier som Vendela; mamma, prøv den.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Her går det i Helena Rubenstein Lash Queen,den er helt fantastisk! Bruker også Diorshow og YSL innimellom.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Lorèal Double extencions Beauty Tubes - den hvite og røde - bruker ikke andre. Syns den er den eneste som holder seg der den skal (dvs ingen vaskebjørn-øyne;)) og den er i tillegg veldig lett å fjerne om kvelden, kun varmt vann. Gir tette og lange vipper også + er ikke den dyreste. Veldig bra!
The Bad Gal Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Jeg sverger til Lorèal, jeg også. Bruker den som heter Define-a-lash, den er rosa og har gummibørste, så vippene klistrer ikke. Nå bruker jeg alltid vannfast maskara, så har aldri opplevd at den renner. Den er lett å fjerne likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå