Gå til innhold

Barnehagen dekker til åpningen på vognen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med først kattenett, og så fleecepledd. Barna sover i skur, så der er det mørkt allerede. En venninne av meg jobbet i den barnehagen før, og hun påstår at det kommer så mye luft inn fra undersiden av vognen at det ikke er farlig, men jeg er av en annen oppfatning. Bør jeg ta det opp med leder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sakt i fra til de som jobber ved avdelingen til barnet ditt? Hvis du har det og de fortsatt dekker det til kan du jo si i fra. Men du bør snakke med de det angår først og fremst om du synes det er så fælt..

Skrevet

Det ville ihvertfall jeg gjort. På en saklig og grei måte. Kattenett holder lenge! De andre foreldrene får velge for sine barn. Du bestemmer for ditt barn!

Skrevet

Det er en opplest og vedtatt sannhet at tepper over vognåpningen er farlig, det eneste som hører hjemme der er eventuelt myggnetting om sommeren. Teppe over vognen hører ingen steds hjemme og kan i verste fall føre til krybbedød.

Jeg hadde definitivt sagt i fra, de som gjør dette er tydeligvis ikke nok skolert for jobben sin.

Skrevet

Det gjorde de også i barnehagen barnet mitt går i. De pakket tett rundt hele åpningen med tykke fleece eller ull pledd. Jeg sa i fra at mitt barn er ikke vandt til å sove med noe foran åpningen så han skal ikke ha det. Misstenker at de likevell gjør det noen ganger da det ligger pledd over kalesja når jeg henter.

Fatter ikke at de ikke har fått med seg i barnehagen at dette ikke er bra. Skjønner heller ikke hva det skl være bra for å tette igjen åpningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...