Gå til innhold

Er klarsynt og blogger :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer det snart 77 kjerringer her inne å sier SPÅ MEG!

MEGMEGMEG

hehe

fin side:) Hvordan "utvikler" man evnene sine? jeg får ofte sånne øyeblikk der jeg føler veldig sterkt noe fra mennesker som jeg er i nærheten av, men aner ikke hva dette kommer av

Skrevet

Hehe, det er greit.. Jeg spår dem jeg føler virkelig har nytte av det..

Ja, det er en følelse mange har også at man kanskje kjenner igjen energier til andre mennesker, eller båndene man har.. :) Er det mennesker du kjenner eller ukjente også?

Er heeelt sikker på alle her inne har en liten "synsk" i seg:)

Skrevet

Åh, jeg har såå lyst å lære mer om dette med spåing, klarsynthet, og alt som har med dette å gjøre.. Leste litt på bloggen din nå, har selv VELDIG mange sanndrømmer, og veldig ofte opplever jeg ting som har hendt før, selv om de ikke har hendt før.. Kan du sende meg en mail, HI?

Skrevet

Email adressen finner du på siden:-) Jeg skal skrive mye mer om det framover nå..:-)

Skrevet

kan du spå meg?

Lurer på om du ser kjønn på baby som jeg har i magen, og kommer jeg til å bli lykkelig med mannen jeg er sammen med? Får vi solgt boligen vår når om et års tid?

Jeg er født 010979

Skrevet

Har sendt deg epost HI. :)

Var jeg som spurte om du kunne sende meg PM :)

Skrevet

Jeg var å så på bloggen din tidligere i kveld og den var veldig fin :)

Jeg har også evner og sanndrømmer MYE, men syns det er veldig ekkelt og har ikke lyst til videre utvikle evnene mine .Jeg blir skremt av det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...