Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Neida, den er ikke gravid, men den sitter jo på meg, som er det..(kun 4 uker på vei, så hvor skal dette ende) Og den gjør meg gal, jeg har fått så god luktesans at alt lukter rart/veldig sterkt/ekkelt/ekstra godt. Potetgullet smakte og luktet herskt, mens alle andre sa det var godt, kotelettene luktet blæh da jeg stekte dem, heldigvis smakte de godt, ånden til mannen min stinker, selv om jeg sitter en meter unna, og for ikke å snakke om snusen.. Jeg måtte spørre i dag om han hadde byttet merke, siden den luktet så mye mer enn tidligere.. Flere som har merket endring i smak og lukt i løpet av svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Sånn er det å være gravid:P Bare håp det går over du:) he he
Lille-Pernille Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Jeg hatet parfymen til mannen min, som jeg vanligvis elsker. Kjøtt ble jeg kvalm av, det vil jeg gjerne ha rødt til vanlig! Folk som røyker gjorde meg uvel, selv om jeg selv er en "røyker". Bananer og egg fikk jeg derimot ikke nok av. Og det hater jeg til vanlig!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Er du like "heldig" som meg, så vedvarer den ekstreme luktesansen din. Har omtrent like god luktesans som hunden min..
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Jeg klarte ikke gå inn på bensinstasjoner, kiosker og gatekjøkkener, fordi det luktet så FETT der. Hvis mannen fikk lyst på en hamburger fra bensinstasjonen, så satt han med den ut av vinduet da han ikke tok et bit. Sånn var det i 6 mndr med meg, Hadde hypre-mesis(ekstrem svangerskapskvalme) i tillegg, det toppet jo hele kaka! Hehe! Håper det går bedre for deg! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå