Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Vi jakter etter en ny leilighet og ringer febrilsk etter alt som blir lagt ut, men det er for tiden utrolig mange som vil leie og vi må oftest konkurerer med 30-40 stykker for å få muligheten til å leie leiligheten. Kom over denne annonsen nå. Høres jo helt greit ut, men syntes bildet var...spesielt. http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=24209778&sid=xz0061283718111138y Er det et spøk tro? Eller bare en søt måte å vise fram et barnebilde?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Er vel bare for å få ekstra oppmerksomhet rundt leiligheten. .. Ring da vel...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 så dere måtte betale for vann.... det skal dere ikke... det skal være ink i husleien etter husleie loven....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Haha, må være en spøk. Kanskje noen ungdommer som har lagt den inn. Full i skrivefeil var den og. Ps, er ikke lovlig å skrive 1 årskontrakter lengre, minimum 3 årskontrakter. Alle huseiere vet dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå