Gå til innhold

Vanlig leilighet eller spøk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jakter etter en ny leilighet og ringer febrilsk etter alt som blir lagt ut, men det er for tiden utrolig mange som vil leie og vi må oftest konkurerer med 30-40 stykker for å få muligheten til å leie leiligheten.

 

Kom over denne annonsen nå. Høres jo helt greit ut, men syntes bildet var...spesielt.

 

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=24209778&sid=xz0061283718111138y

 

Er det et spøk tro? Eller bare en søt måte å vise fram et barnebilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare for å få ekstra oppmerksomhet rundt leiligheten. .. Ring da vel...

Skrevet

så dere måtte betale for vann.... det skal dere ikke... det skal være ink i husleien etter husleie loven....

Skrevet

Haha, må være en spøk. Kanskje noen ungdommer som har lagt den inn. Full i skrivefeil var den og.

 

Ps, er ikke lovlig å skrive 1 årskontrakter lengre, minimum 3 årskontrakter. Alle huseiere vet dette

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...