♥ McQueen♥ Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Er det greit nok? Eller må jeg invistere i f.eks Nøstebarn sin ull pysj som er dobbelt så dyr?
Gjest Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Selvfølgelig er det greit med Janus sin! Spør du meg, så er Nøstebarn både overpriset og oppskrytt.
♥ McQueen♥ Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Bare tenkte litt på den glidelåsen, men det gjør vel gjerne ingenting...??
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Vi har brukt den som pysj, funket fint
Ranveig R Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Kan du ikkje heller kjøpe janus sin ullpysj? Den er litt rimelegare enn leikedressen, den har trykknappar og er ikkje høghalsa. Meiner vi betalte ca 250 på Coop Obs i fjor. Trur leikedressen er ca 300? Du kan sjå pysjen i babyull-kolleksjonen på www.janus.no, den fins i kvitt, rosa og blågrå og er i str. 50 - 110.
Ranveig R Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Kan du ikkje heller kjøpe janus sin ullpysj? Den er litt rimelegare enn leikedressen, den har trykknappar og er ikkje høghalsa. Meiner vi betalte ca 250 på Coop Obs i fjor. Trur leikedressen er ca 300? Du kan sjå pysjen i babyull-kolleksjonen på www.janus.no, den fins i kvitt, rosa og blågrå og er i str. 60 - 110.
Ranveig R Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Snodige greier, her kom det to gongar. Det siste innlegget er i alle fall riktig, pysjen fins i str 60 - 110, ikkje 50 - 110 (sjølv om det neppe er så nøye for deg sidan det er snakk om ein 3-åring) ) Vi synest desse pysjane er supre forresten, berre synd at jenta vår har slutta med bleie, det er upraktisk med heil pysj når ho skal tisse x gongar pr natt...
Kamomille Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Klart du KAN! Men etter min mening blir den for tykk. ville heller satset på janus sin ullpysj. Thnnere og mer behagelig å sove i føler jeg!
ano`num *17.03.10* Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Jeg tenker også at den er for tykk til natta. Finnes mange tynnere til omtrent samme pris. Devold har også pysj/heldress til omtrent den prisen. Jeg vil også si at Nøstebarn/Lillelam osv er noe oppskrytt som et must for "alle mann" men for frosne barn og de(oss) med dårlig blodsirkulasjon er det virkelig gull. Eneste som virkelig varmer. Ellers så er vanlig ull like supert. Cubus har forresten også hel ullpysj opp i store str. Min 3åring brukte str 104 i fjor vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå