Gå til innhold

Noen gravide i Sarpsborg?


bianca2010

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg venter nummer to i desember og vil gjerne bli kjent med andre gravide i Sarpsborg som har lyst å ta en kaffe, gå tur eller noe annet.

 

Finnes det flere gravide i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy :-D

 

Da må vi planlegge et treff da :-) Når det best for dere, dag, kveld, noen spesielle uke dager som ikke passer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stort sett det samme for meg, for jeg er sykmeldt. Er kun vist det skulle kræsje med legetime eller no.Så dere kan bare komme med forslag for min del ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har registrert et treff neste onsdag, 22 september, klokken 13:00 på Peppes :-)

 

Tenkte Peppes var greit ettersom det ligger nært både garasje og busser? Der er det greit å finn hverandre også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei !!

 

Jeg venter nr to i februar.... hadde vært koselig å blitt med på bim treff denne gangen også ( nettopp kommet meg inn her igjen ).

Hvis jeg er sykemeldt til uka også så kommer jeg en tur på peppes.... Kanskje vi ses !!

 

Forresten jeg bor på øya !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kunne gjerne tenkt meg å komme i kontakt med flere som har barn eller som snart skal ha. Jeg fødte for to uker siden. Så er ikke lenger gravid, men lurte på om det var greit at jeg ble med på treff en gang alikevel. Denne onsdagen kan ikke jeg. Men kanskje neste gang? :) Det hadde vært hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men selvfølgelig er det greit at du blir med, kjempekoselig :-)

 

Vi får sette opp et treff til etter dette så kanskje du har mulighet å bli med da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOMMER NOEN AV DERE ANDRE PÅ ONSDAG? :-)

 

Eller blir jeg alene? Jeg kan fortsatt i hvert fall men hvis ingen andre kan komme kan vi jo bytte dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får legge opp et treff på kvelden neste gang så har flere mulighet å komme kanskje?

 

Vi får se hvor mange som har mulighet å komme idag :-)

 

Jeg må ha med meg gutten min idag, håper det er greit? Da kjenner dere andre meg igjen i hvert fall, jeg har stor mage og en to åring i hånden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Man må ha rom for å ha med søsken, er bare koselig det :-) Ser ut som det bare blir meg og deg, utifra hva jeg ser her i hvertfall. Kan jo høre om flere kan på kveldstid. Men har ofte inntrykk av at da er i hvertfall folk opptatt med familie og andre ting.

Skal se etter magen og 2-åringen jeg, hehe. Jeg har blondt hår og mage i hvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei! Jeg skal ha nr to å tre (!) i slutten av januar, har veldig lyst å bli kjent med flere gravide til trilleturer, kafebesøk osv.. :-) hva har du fra før?

 

camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er ikke så ofte her inne, men har også savnet at noen arrangerer treff på kvelden - jeg jobber fullt og studerer deltid så jeg har kun mulighet på kveldene.

Jeg har forresten en jente på 3,5 år fra før og venter en jente til i midten av januar, hadde vært hyggelig å treffe dere! :)

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg har ikke fått vært inne her på kjempelenge, jeg har hatt problem med å logge inn i flere uker, men nå kom jeg endelig inn igjen :-)

 

Koselig med flere sarpinger. Sist vi ordnet treff var vi bare to personer som kom, eller tre da, sønnen min var med også ;-) Men koselig å være litt flere.

 

Vi kanskje skal ordne et treff på kveldstid neste gang da? Om flere er intressert? Jeg kan på kvelden i hvert fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Sarp, på Hafslundsöy, venter nr. 1 og har termin 22 januar, Hadde värt hyggelig å treffe andre i samme båt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Dårlig med påloggingsfrekvens her - men hvis vi ordner treff kan man jo utveksle nummer eller bli facebookvenner så man har andre muligheter til å ta kontakt! *ler*

 

Hva med et møte nå onsdag 10. november kl. 16.30?

Jeg jobber, og har ikke mulighet til å stille på formiddagstreff...

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...