Gjest Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Noen erfaringer? Vurderer å prøve denne i år til guttene som er 4 år og 6 år i vinter.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Min hadde den i fjor vinter, altså når det var veldig kaldt, og både jeg og sønnen min var veldid fornøyd med den! Den ble aldri bløt og han var heller aldri kald i den. Han hadde den dressen og en Troll dress og han foretrakk Lego dressen hver eneste gang Han ble forresten 4 år i januar i år
Gjest Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Ja, det er det jeg også har hørt :-) Tror jeg går for den. Er jo litt billigere enn Reima også...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Har du funnet den på nett eller? Har vurdert denne dressen i år igjen men har ikke funnet den enda. Ikke på nett iallefall. Har sett at de har den på kidsfashion.no men den er utsolgt der..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 jeg lurer på hvilke butikker som har lego tec jeg... Barnas hus? Vurderer den til sønnen min nemlig, men har ikke fått sett den i virkeligheten enda..
Gjest Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Har ikke sett den i år, men så de på Reflex i fjor.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 da kan jeg sjekke på reflex og barnas hus når jeg får lønn, så håper jeg de har en av stedene
rampete robin Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Kjempefornøyd :-) Synes den og reimatec er like gode.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 De har fått Lego Tec på http://www.kidsfashion.no nå har jeg sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå