Gå til innhold

hvorfor lukter det honnikorn av urin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe - kanskje du har spist litt mye honnikorn. Eller har for mye fritid siden du tilbringer tid med å lukte på tisset ditt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det inneholder sikkert et stoff som utskilles i urin.. uten at jeg vet hva det er. (lukter også av min urin etter jeg har spist det)

 

- og samme skjer hvis jeg tar penicillin eller spiser røbeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dette har jeg merket også...trenger ikke spise mye for at det skal lukte...og det lukter i hele rommet som du sier ja:-) Lukter ikke fælt men helt vanlig honnikorn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahahahaahahaha - GENIALT at det er flere enn meg som syns det lukter honnikorn innimellom.

 

Ikke veit jeg hvorfor, men honnikorn har jeg ikke spist siden jeg var ti år kanskje, så isåfall sitter det godt igjen i kroppen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honning får det til å lukte på samme måte. Har du feks drukket te med honning i i det siste?:)

 

Kaffe kan også luktes i urinen, forresten, jeg drikker sjeldent kaffe, og merker det lukter de få gangene jeg gjør det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.......det er jo det min tiss også lukter!!! har bare ikke klart å komme på hva det er for ei lukt...:-D

Utrolig vittig:-DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere som har denne lukten på urinen gravide? Denne lukten kommer ofte når man er gravid eller hvis man drikker mye kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtlig lukt av urinen kan være tegn på at det rett og slett skilles ut for mye sukker i urinen. Så det kan være lurt å sjekke blodsukkeret. (ikke for å være kjip å kuppe morrotråden altså, men det KAN altså være et tegn på at man enten eter for mye søtt, har begynnende diabetes eller feks er insulinresistent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...