Gå til innhold

Hva kjøper dere brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser litt på nett på brukt utstyr, men er veldig usikker på om det lønner seg. Noen som kjøper brukt? Evt hva kjøper dere brukt og hva kjøper dere nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte brukt vogn, voksipose og bilstol (av en i familien som jeg stoler på. ville ikke kjøpt bilstol av en ukjent person eller av noen jeg ikke stoler 100% på).

Stellebord snekret jeg selv og så arvet / fikk jeg ganske mye klær. Strikket ulldress og endel andre ting.

Resten kjøpte jeg nytt (seng, badebalje, dyne, sengetøy osv)

Skrevet

Har det meste fra førstemann. Men til første kjøpte vi vugge brukt, og fikk et brukt stellebord. Kjøpte bare ny stellematte. Har kjøpt ny stellematte til nummer to. De to tingene var vel det vi hadde av brukt, ellers var alt nytt. Nummer to har kun fått nytt stellebord og ny stellematte, da det forrige ble for stort for vårt lille bad (har flyttet i mellomtiden her). Ellers har vi kjøpt brukt lekegrind til nummer to, siden jeg syns det er tullete å bruke så mye penger på det. Betalte 350 for den brukt, og det er en ok pris for en lekegrind :)

Skrevet

Kjøper nye sko og bilstoler. Ellers er det mye brukt her i huset.

Kjøper og selger etter behov, og har kjøpt brukt :

Flere vogner

Trehjulsykkel

Slalomski

Bilstol, ekstrasete (ja, jeg vet det er fy)

Gammeldags skyveseng - nydelig :-)

Etasjeseng til eldste (men kjøpte nye madrasser da)

Skrevet

Det eneste jeg kjøper brukt er bil og bolig:-) Med tvillinger er det vanskelig å få to av hver brukt. Enklere å satse på salg, jeg kjøper så og si alt av barneklær og utstyr på salg til 50-70 % avslag. Jeg planlegger og kjøper ofte ting jeg ikke trenger før om et år. Sparer mye penger på den måten, og så vet jeg at det er nytt, helt og ubrukt:-)

Skrevet

Arvet mye til eldstemann. Senger, vogn,bilstol, vognposer osv. (kjøpte madrasser nye). Arvet også mye klær, men de ble ikke brukt. Kommer til å kjøpe det meste nytt denne gangen. :) Litt stas det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...