Gå til innhold

Inkassogjeld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig ingen sympati for folk som pådrar seg masse inkassogjeld!! At man glemmer en purring er greit, men de som sitter med flere 20talls tusen i inkassogjeld!!! HVORDAN KLARER MAN DET????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så vanskelig.

Jeg klarte ved ved å få en fødselsdepresjon, ble syk, klarte ikke å ta hånd om meg selv, regninger osv. Så alt vokste over hodet og vips så sitter man i saksa.

Enkelt fortalt.

Men jeg er bedre nå, har tatt tak i sakene og skal være ferdig med gjelda til påske. Hurra!

Skrevet

Aner ikke hvordan folk klarer det jeg, men hun over her har jo en "god grunn," om man kan si det ;) Og vett på å rydde opp etter rotet sitt!!

Dessverre forstår ikke folk hvor mye slik gjeld kan ødelleg for seg selv...

Skrevet

Her var det depresjon som var grunnen.. Tok tak i alt for et par måneder siden, og om et år kommer jeg til å betale siste avdraget og være gjeldfri! :)

Skrevet

Jeg har ikke gjeld. Men samo har, han ble 18 og ble dum:P

Han er eldre nå da(27) og har tatt tak i gjelda si og betaler den ned, forhåpentligvis er han/vi ferdig med det til jeg er ferdig med skolen(2 år) så kan vi kjøpe oss hus/leilighet.

Skrevet

Her er også grunnen angst og depresjon. Å ha helt skrekken for å åpne brev er værre enn du tydeligvis kan innbilde deg. Har tatt tak i økonomien, og er ferdig med alle regninger om ca 3 måneder. Har "bare" 20.000 igjen, men må posjonere ut for å få betalt alle vanlige forefallende regninger i tide. Endelig sover jeg godt på natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...