susa :) Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei, Jeg og samboer går med tanker om å gifte oss. Har vært samboere i 10 år og vi nå har et barn sammen og et på vei. Så dette er egentlig kun pga rettigheter etc. Så jeg lurte på hvordan kan vi gjøre dette enklest mulig, uten noe oppstyr? Jeg ønsker ikke å være hvit brud, vil ikke ha noen fest. Har ikke lyst til å fortelle det til familie/venner før det er overstått engang. Noen som vet hvor og hvordan man bare får det overstått fortest mulig?
Gjest Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Involver f.eks. et vennepar, eller en venn hver - må være noen dere stoler 100% på og som dere vet at ikke finner på no' bug. Disse to menneskene blir forloverne deres og signerer på papirene. Bestill vigsel på tinghuset - ikke nødvendigvis opp mot en helg, engang! Sett annonse under "Vi har giftet oss" en av de første virkedagene etterpå. Vi gjorde det sånn. Vi lot foreldrene våre få beskjed på ettermiddagen dagen før vi giftet oss, men ingen andre. Men du verden så moro det var å informere folk etterpå :-) Vi og forloverne våre var på bra restaurant og spiste 4-retters middag, før vi avsluttet med litt kake og litt i glasset hjemme hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå