Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Jeg skal skrive CV, og skal nå oppsummere min arbeidserfaring. Jeg har starter med siste jobb først og har nå kommet helt tilbake til da jeg jobbet som ekstrahjelp og deltidsarbeider på videregående skole og i tiden etter i tidsrommet for 7-4 år siden. Er det nødvendig å liste opp alle disse ektrajobbene? Jeg har jo hatt 4 serisøse jobber de siste årene jeg har skrevet opp som er relevant for den stillingen jeg nå skal søke på. Må jeg da skrive opp at jeg har jobber i et par dagligvarehandler en periode og som selger, telefonselger og sommerjobber og alt sånn? Den eneste ulempen med å ikke skrive opp disse "småjobbene" er at det vil bli et åpent tidsrom fra videregående til første seriøse fulltidsjobb. burde jeg skrive en kommentar i stedet? Håper noen med litt CV-skriver-erfaring vil svare meg :)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 jeg synes det er mye bedre å ta med alle småjobbene også! husk at alt av arbeidserfaring er erfaring selv om det nødvendigvis ikke er relevant for den stillingen du skal søke. det viser allsidighet. også viser det at du er villig til å gjøre det som må til for å holde hodet over vannet. alle plasser og mennesker du kan få gode referanser fra er verd å ta med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå