Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Noen som vet hva som er typisk kjenntegn hos menn som er utro.. Feks hva slgs personlight dem har, yrke osv?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Hehe! Skal du følge en slik liste så vil du nok ende opp som lebsisk nonne. Utro menn, og kvinner, fins i alle slag og i alle lag. Kan ikke lage en smørbrødliste. Det blir for dumt...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Det som ofte går igjen er vist: Mer overtid, eller sent hjemme, plutelig kompiser som trenger hjelp, begynner plutselig å trene mye mer eller skal i diverse møter. Kan plutselig bli mer oppmerksom når de først er hjemme, kommer med blomster når de aldri har had det som vane før og man merker forandringer seksuelt, de gjør plutselig noe nytt ut av det blå. De finnes i alle yrker og samfunnslag disse utro mennene, og det kan skje hvem som helst. Jeg har opplevd utroskap, men her fikk min mann så dårlig samvittighet at han selv tilsto og vi har jobbet oss igjennom det over lang tid, men det var ikke lett for noen av oss. Man føler på seg at det er noe, og magefølelsen skal man ikke undervurdere, vær også obs på hvis mannen haster i dusjen når han kommer hjem, eller kommer hjem nydusjet. Det kan være tegn på at noe muffens er i gjære. Mange sliter med dårlig samvittighet og redsel for å bli tatt på fersken, så man ser fort på dem at det er noe de holder skjult. De vokter også over mobilen som en hauk. Når man lever sammen så kjenner man hverandre meget godt, og om man ikke vet eksakt hva den andre foretar seg så føler de fleste når det er noe galt.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Xmin var utro mange ganger, han er ingenør ene kjæresten til min vennine jobber innen media og mannen til ei jeg jobber med er snekker, og motorisk utro så? Utro menn (og kvinner) finnes desverre over alt.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 MOTORISK UTRO?? Haha, beste jeg har hørt noen gang.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Etter hva jeg har hørt så er menn i høye stillinger mest utro, gjerne de som også reiser mye i jobbene sine. De er ofte veldig selvsikkre og har en flott hjemmeværende kone til og ta vare på "fasaden".
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 hva mener du ta vara på fasadene?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Har de høye stillinger så må ligsom fasaden være på stell. Et utsvevende liv med stadig festing og nye damer passer seg ikke. Dermed har de ofte faste elskerinner eller finner tillfeldige damer når de feks er på jobbreiser. Kona er hjemmeværende for mannen jener jo så godt allikevel. De har floe barn og e nydelig velstellt hjem.. Jeg har nemmlig 2 venninner som er sammen med sånne menn. Begge mennene har faste elskerinner og høye stillinger med MYE reising. Begge er også flotte og se på og er meget selvsikre. Hvorfor mine venninner finner seg i det er en gåte for meg. Men kan tenke meg til at de har vendt seg til livet med god økonomi et flott hjem og alt det der...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Jeg har en såkalt pen mann. Han jobber masse. Lederstilling. Sene kvelder. Mye reiser. Mye trening. Omgir seg med vakre damer på jobb. Men jeg får vel bare håpe at han virkelig jobber når han sier det er sene møter etc. Har ingen grunn til å mistenke noe, men ...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #10 Skrevet 5. september 2010 Han er garantert utro! Han er mann, er han ikke? Pene menn har så stort ego at de stadig er utro for å få bekreftelse på seg selv..
Lille-Pernille Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 Utro menn kommer fra alle samfunnslag og yrker! Tror ikke du kan skille de på bakgrunn av utdannelse eller inntekt....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 Kanskje du er en av de to venninnene i innlegget over....?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 Og så er det jo ikke sikkert alle de vakre damene synes mannen din er like pen som du.
Lille-Pernille Skrevet 5. september 2010 #14 Skrevet 5. september 2010 Hva? Var vel ikke meg du tenkte på?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #15 Skrevet 5. september 2010 Notorisk kanskje... Haha... Ikke motorisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå