Gå til innhold

Alt kan ikke unnskyldes! (Sorry, dette ble langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så irritert! Jenta mi leker mye med en annen jente her. Det går aldri bra, det er bare kranling.

Jenta mi er den som hyler og skriker (drama-queen deluxe) mens den andre jenta er den verbale (erting og slikt) og brutale!

En gang ville min datter si noe til meg, som den andre jenta hadde gjort (sladrehank så det står etter) som den andre jenta ikke ville at skulle sies. Så denne jenta tok min jente og slang inn i veggen.

Jeg forklarte jenta mi at sånne ting trenger man ikke å si høyt når det er mange tilstedet (flau ting som skjedde) og jeg sa til den andre jenta at man bruker munnen istedenfor kraften.

Så sto de plutselig å sloss her, uten at jeg forsto hvorfor... det var visst noe som ble sagt, også begynte denne jenta å slå. Hun lyver fra seg alt til sin mor, og legger all skyld på min datter.

Jeg fortalte moren at hun hadde slengt min datter i veggen, og forklarte grunnen, og da sier bare mor at "ja, men hun syns sånt er så flaut"... Joda, jeg forstår det, men er det grunn nok til å bli så fysisk da?? Er det lov av den grunn?

Ang den slåssinga, så er mors forklaring at "nå er dere så trøtte og slitne, derfor krangler dere sånn"

Vel, det hjelper ikke for meg. Min datter får ikke slå noen samme hvor trøtt og sliten hu er!

Jeg tar min datter skikkelig når det er slike episoder, og forklarer tydelig hvordan det skal være og ikke. Mens denne andre blir bare dullet med alla "stakkar, er du så trøtt og sliten du??Jaaa, skjønner det er dumt da ja"

Enden på visa var at min datter gjerne ville ha en klem og si unnskyld, mens den andre sto og ropte til henne hvor dum hun var og ikke ville leke med henne, osv osv. Sånt hadde ALDRI min datter fått lov til!! Det er slemt gjort!

Nå sier jeg ikke at dattra mi er noe helgen på noe vis, fordi hun har problemer med å leke med andre, og det ender gjerne i hyl og skrik, sure miner osv. Hun er fæl på å skulle bestemme hva alle andre skal gjøre, og blir kjempefurten om det ikke går hennes vei. Men, hun er aldri fysisk mot noen, og heller ikke stygg i munnen!

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...