Gå til innhold

Endelig her inne :) hvor tidelig kjente dere spark ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12+ 2, noen få ganger føles det ut som at det er bobler nederst ved navelen. Husker ikke åssen det var fra de to andre gangene. Åssen er det med dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra ca uke 16 :)

Nå er jeg straks uke 20 og han er aktiv som bare det :)

Skrevet

Fra uke 16 ca :)

Er straks uke 20 nå og han er aktiv som bare det :)

Skrevet

Uke 16-17. Siden har det vært mye hver dag :)

Skrevet

Mulig jeg kjente noe før, men er sikker jeg kjente ting fra begynnelsen av uke 18:)

Skrevet

Hei hei, jeg er sikker p jeg kjente i dag! små boblernede inni magen aldri kjent det før, så vet det var det!! jeg er bare 14+3 på vei og førstegangs =)

Skrevet

Hei hei, jeg er sikker p jeg kjente i dag! små boblernede inni magen aldri kjent det før, så vet det var det!! jeg er bare 14+3 på vei og førstegangs =)

Skrevet

jeg har ikke kjent spark enda men har kjent at det rører på seg..

nesten som leámus nederst i magen :)

er 12+1 :)

Skrevet

Ellim:

Jeg kjenner også slikt i dag og er 12+2 uker. Er du sikker på at det er babyen man kjenner?

Er supermorsomt om det er babyen, så håper det. Men jeg har hørt så mye om at det er umulig å kjenne noe som helst så tidlig, da babyen bare er 5-6 cm.

Jeg kjenner bobbling, og noe som kjennes ut som lemus. Varer i kun få sekunder av gangen. Har kjennt det 2-3 ganger i dag.

Skrevet

Sistnår jeg var 17+1. Nå har jeg kjent noe fra uke 14, men det er fortsatt så svakt at jeg ikke registrerer det før det er over. 19 nå. Morkaken framme. I uke 12 tror jeg nok det er mer luft. Og om du har kjent det ved navlen så er det litt for høyt siden livmoren ikke er komt mer enn til skambenet ennå

Skrevet

Det som er på meg er at livmoren har vært over skambenet siden uke 9. Jeg kjenner den godt, og jeg vet med sikkerhet at babyen ligger over, da jeg finner hjertelyden litt under navlen. Ca 3 cm under navlen.

Men jeg tror egentlig ikke det er babyen man kjenner når man kjenner disse luft bobblene og vibrasjonene, jeg tror det er magen/tarmene som lurer oss. Men er jo lov å håpe da:) Er jo så spennende å kjenne etter, og selv om det ikke er babyen man kjenner er det litt morsomt uansett:)

Men om babyen kjennes tidligere når man er andregangs, så er det ikke lenge igjen før jeg kjenner den. Uke 16 sist, og det er bare 4 uker til:)

Skrevet

Jeg er gravid for 3 gang, og jeg har også kjent livmoren lenge.Kan kjenne den ca 8cm ned fra navlen nå. Er 13+3. Har også en følelse av å ha kjent noe et par tre ganger. Men er ikke hver dag. Og kan ikke sammenlignes med luft eller noe sånn. Er en helt egen følelse :) Gleder meg til det blir kraftigere og ofte!! :)

Skrevet

gutt07 og baby mars11: ja, jeg er ganske så sikker på at det er lille mirakel jeg kjenner :)

har hørt det er flere som har kjent liv så tidlig.

å jeg forhørte meg på 1 trimester for noen dager siden og flere har opplevd dette og sier at det er ikke en førlelse man kan ta feil av :)

mange sier dette er tull. men jeg vet at det er min bittelille bebi jeg kjenner :)

fikk også bekreftet førlelsen på ultralyd i uke 11,

jeg så at bebien rørte på seg samtidig som jeg kjente denne leámus førlelsen, som også kan minne om bobbling som du sier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...