1+1=3<3 Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Jeg har ei lita jentepus, som jeg har blitt så glad i! vi fikk henne etter at jeg blei gravid, og en dag la henne seg på magen min og begynte og male, og da sparka babyen i ett med malinga til pus! Og dette har hun fortsatt med. Så fort jeg kommer og legger meg på sofaen, kommer henne og legger seg på magen og maler. Å babyen sparker. til og med hvis jeg sitter oppreist, legger pusen seg sånn at henne halvveis sitter så henne dekker magen min! føler at pus passer på babyen min. Merker pus at jeg har en baby i magen tro?
2 boys & now pink Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Vi hadde en pus som var sånn med broren min da han var i magen. Etter han kom ut lå pus alltid vedsiden av ham, ALDRI oppå. Men gutten luktet så godt fløte og var så god og varm... hehe De to har et HELT spesielt forhold den dag i dag og!
1+1=3<3 Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Åå! håper at pus og babyen min får et sånt forhold når den blir født=) HI
Miss Snow Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Pusen vår merker også at noe er på gang tror jeg. Han er alltid kjemperar hvis jeg er trist og gråter, da kommer han og koser og legger seg ved siden av meg, og sånn har han vært siden han var liten. Han elsker å ligge på magen min, og det gjør han så fort han får anledning nå også. Selv om det sparker og romsterer under der Håper han og babyen får et fint forhold! Orker ikke tanken på at han vil bli sjalu
Hermelina Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Både katter og hunder merker nok at det er noe med de gravide "mødrene" deres. Katta vår og var sånn når jeg var gravid med junior, kom og la seg oppå magen. Ble litt anti-katt/kattehår når babyen var født, så jeg har vel i grunnen kuttet ut det meste av kattekosen etter det, og trives med han som huskatt og brukskatt som fanger mus Mannen er nå førsteperson for pusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå