Gå til innhold

Tiden går sykt fort, hvordan er formen deres?


Reese

Anbefalte innlegg

Plutselig var jeg fullgåtte 23 uker i morgen. Helt merkelig å tenke på.

Har på en måte ikke fått det helt med meg denne gang. Eller kansje jeg har hatt litt bedre tolmodighet denne gang :)

 

Har en datter fra før født aug 07, og da følte jeg svangerskapet som en eneste stor byrde en stund, det gikk jo så sent...

 

Nå fram til for 2uker siden har formen vært på topp, ivertfall siden uke 14.

Men nå som sagt 2 siste ukene har jeg vert plaget med svært lite enegi, og det er jo ikke til å unngå at det gåt ut over datteren min. Det er vel slik det er, men jeg vil gjærne høre om hvordan dere andre har det :) ???

 

Lurer fælt på om enegien kommer tilbake eller om jeg nå bare skal gå å bli tyngre å tyngre uten å makte noe særlig. Var forresten på kontroll 20 aug og fikk ikke beskjed om jernmangel enda, men kansje det er det som spiller inn nå?!?

 

Lurer selvfølgelig felt på dette, er vandt med å ta en joggetur daglig og slikt men er helt giddelaus for tiden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg bare må svare på innlegget ditt - for jeg har det helt likt. 22 uker og fullstendig slapp.. Har også fått påvist jernmangel, men knasker tabletter og spiser leverpostein som bare det.

 

Har også en sønn fra før, så tror at det er litt av grunnen til at alt er tyngre nå; han krever jo sitt. I tillegger jeg i full jobb + studier ved siden av, så jeg har mer enn nok å gjøre, men sist svangerskap var det ikke noe problem.

 

Prøver å tvinge meg til å trene, fordi jeg vet jeg har godt av det :)

 

Håper energien din har kommet tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...