Gå til innhold

Hva gjør dere når folk dere ikke liker sender dere venneforespørsel på facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg gidder ikke godta folk jeg ikke liker på facebook, hvorfor skulle jeg det? Så de kan snoke rundt i livet mitt? Godtar bare venner og famile jeg er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har slekt jeg ikke vil ha kontakt med, så nært som søsken til og med! Løsningen er å ikke godta som venn, og blokkere vedkommende. For han/hun blir det akkurat som om du ikke eksisterer på FB i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en du aldri omgås og ikke trenger å treffe på i familiesammenkomster så kan du jo avvise ham.

Jeg tror jeg ville synes det var kleint å avvise, jeg ville nok akseptert og lagt ham i en gruppe som ikke har tilgang til hverken vegg, bilder eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du godar vedkommende men gir h*n begrenset tilgang til kontoen din. Hvis det da er bilder ol du ikke vil at vedkommende skal kunne se. Og så etter noen uker så sletter du bare h*n..Vedkommende kommer garanter ikke til og få det med seg enngang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått to forespørsler fra ei som jeg har sagt rett ut til at jeg ikke kan fordra. Hun er det falskeste kvinnemennesket jeg noensinne har hatt "gleden" av å treffe.

Jeg går omveier når jeg treffer henne, likevel maser hun seg innpå.

Har ignorert henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ignorerer venneforespørselen. Har en fetter på fars side som til sammen må ha sendt meg over 20 slike, han er helt merkelig, kaller meg "kjære kusine" enda jeg aldri har truffet han og lurer på når jeg skal komme og besøke han. Nesten litt skummelt.. Men han er psykisk syk også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...