Gå til innhold

mannfolk sier jeg bare, og sefølgelig svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren vår er akurat blitt 8mnd. jeg har vært sengeliggende hele uka og mannen min har vært hjemme noen dager fra jobb og noen dager har hun vært hos bestemoren. De har bare byttet ut MME med vanlig KUMELK uten å gi henne malt eller sviskejuice ingenting. bæsjen hennes er som småstein

ah, stakkars lita. jeg blir litt frustrert til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel litt i tidligste laget å bytte over til vanlig melk også. skal vel helst ikke gjøre det før barnet er 1 år.

Skrevet

Jeg har gitt begge mine barn kumelk fra de var 8-9 måneder, ingen problem det, men selvsagt med malt i... så selv om "anbefalingene" er ett år, var ikke dette noe problem. Jenta som var veldig lita å tynn fikk mer fett på kroppen av kumelk. MME var det ingen som likte.

Skrevet

Nå er grunnen til at kumelk ikke er anbefalt før 10-12 mnd det at det hemmer jernopptaket, ikke pga allergi. Så de anbefalingene er gitt av en grunn.

Skrevet

vel problemet er at hun nesten ikke har bæsjet på hele uka, ikke kumelka i seg selv

HI

Skrevet

Da vil jeg tillate meg å endre overskriften litt:

"mannfolk sier jeg bare, og selvfølgelig svigermor OG HI"

8 mnd er altfor tidlig for vanlig melk. Uansett om det gikk bra tidligere.

Fordøyelsessystemet er ikke modent nok enda.

Skrevet

Jøss trodde det var allmennkunnskap at man skulle vente til 12 mnd.

Må jo være helt evneveike..

Skrevet

skyld på meg som har vært sengeliggende med nyrebekkenbetennelse, og ikke hatt oversikten over hva de har puttet i melkeflaska hennes.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...