Gå til innhold

Denne dama er 46 år, jeg blir deprimert!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes hun ser helt vanlig ut jeg. Alle mine venninner i den alderen ser sånn ut.

 

Det er bare at mange har en ide om at over 40 er gammel. Det er jo ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke vanlig ut. Hun kunne fiiiint gått for å være i tretti årene..uten problem. Hvordan ser de du kjenner som er tretti ut da? Som fjortisser?

 

Jeg syntes ikke at 40 årene er gammelt, men den dama ser mye ungre ut.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma er 50år og ser minst like ung ut og er firebarns mamma, fikk siste i starten av 30åra.

Selv er jeg i starten på 30åra og trebarnsmor, men ser ut som jeg er 25år og man må se meg naken på nært hold for å se at jeg har fødd barn :-)

Det er nok genetisk, hverken jeg eller mamma har rent ned treningstudioene, går heller tur og spiser normal sunn mat.

Ingen av oss har vært under kniven for noe heller og aldri gått på en slankekur, bruker ikke mye penger på kremer og tull, men har vært flinke med solkrem pga tidligere hudkreft tilfelle i familien.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere gi dere. Jeg er 36 år og ser da ikke slik ut. En flott dame, for all del, men at en dame med så mange linjer i ansiktet ser ti år yngre er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut til å være i midten av 40-årene. Helt vanlig. Litt rynker, men fortsatt ganske ungdommelig. Og de aller fleste jeg også vet om i den alderen ser ut som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40 og har langt fra så mye rynker som henne. Det er helt vanlig utseende i forhold til alderen vil jeg også si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mange i midten av 30 årene ser eldre ut enn det. Men ikke alle. I 30 årene syns jeg det er veldig varierende utseende på mange. Noen kan se veldig gamle ut, mens andre ser unge ut. Det er i 30 årene at livet man har levd før begynner å synes på huden. Mye sol, røyking, stress osv. Mens noen slipper unna med skavankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma har røyka all tid og soler seg uten faktor, alikevel ser hun mer ut som hun er 40 enn over 50år. Så det handler vel aller mest om gener, ikke alltid kosthold.

Selv lever jeg sunnere enn min mor, stumpa røyken for lengs og soler meg forsiktig og alltid med faktor, så vil tro at jeg både har gener og livstil som bør lagge grunnlag for å se bra og yngre enn årene skulle tilsi, og det stemmer så langt. Er over 30 år, men blir spurt om å vise legitimasjon støtt hvis jeg handler på polet eller våger meg inn på et utested og ofte tas min 10år yngre søster og jeg for å være jevngamle når vi er ute i lag. Handler ikke om klestil, for kler meg normalt og ikke som en bimbo heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Helt ordinært utseende i forhold til alderen. Det er jo selvsagt mulig at andre har fucka opp livet sitt med røyk og solarium, så ser eldre ut enn de egentlig er. Blir litt feil å sammenligne med den gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...