Gå til innhold

Moralske kvaler ang. ny kjæreste og overnatting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten min i litt over en måned. Han bor halvannen time unna og har også barn, så vi ser hverandre jo ikke alt for ofte, kan man si. I dag kommer han hit sent på kvelden rett fra flyplassen etter å ha vært i utlandet og han skal overnatte. Merker at jeg får litt fnatt ifht om ungene oppdager det. Minsten er bare ett år, så for han er det vel ett fett, men jenta mi er 4 år, så hun skjønner jo en del mer.

 

Han kommer etter at ungene har lagt seg og planen er at han holder seg på soverommet til etter at jeg har reist med ungene i morgen tidlig. Jenta mi kommer så og si aldri inn på rommet mitt på natta og hun ligger i en annen etasje. Tenkte jeg kunne låse døra til soverommet, sånn at jeg må gå ut til henne, hvis hun nå først skulle komme, sånn at hun ikke ser at det ligger en mann i senga til mamma.

 

Merker at jeg har litt kvaler med dette, for det er jo alt for tidlig til at ungene skal få vite noe ennå, samtidig som jeg har så utrolig lyst til å treffe kjæresten! Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde selvsagt latt han overlate (du må jo på en måte leve et voksenliv selv om du har barn), men jeg hadde tatt noen forhåndsregler. Hvis du er sikker på at du våkner av at hun prøver å åpne den låste døra, så funker jo det, hvis ikke ville jeg satt noe litt stort og tungt foran døren på innsiden, slik at hun ikke fikk åpnet den uten at du rakk å reagere.

 

Da får kjæresten løpe i skapet eller noe, mens du sier at du bare hadde glemt å sette på plass kommoden etter at du hadde lett etter noe, mens du følger henne tilbake til rommet:)

 

Husk at du har rett til å ha et voksenliv selv om du har barn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjem skoene i gangen.. Da mi var fem år overnattet en kompis helt uplanlagt. Vi var ikke kjæresten, men lå i samme seng(heller ikke noe hanky panky).. Planen var at han skulle snike seg ut før datteren min sto opp.. Men så forsov vi oss, og jeg våknet av stemmen fra en mistenksom jente "Mamma, det står noen svære sko i gangen, hvem kan det være sine?" Hehe, fikk fart på meg da, men hun var for snar, og gløttet inn på han som fortsatt sov i senga mi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...