Gå til innhold

hva må vi ha med til 2 voksne og 1 baby til danmark? vi reiser i slutten av november 3 dager


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har ikke så stor bil og min bror skal også bli med oss,

vi tar båten fra kristiansand det tar ca 3-4 timer å kjøre for oss hit og det er midt på natta.

 

hvor mye tøy og hvor varme klær må vi ha med oss?

vi tenkte me skulle ta med bare sånn reisevogn, men vi har ikke vogn pose til den..??

 

og vi har sikkerhetsnett til vognbag i tillegg til bilstol sånn at babyen kan sove i den når vi kjører. regner med at babyen sover helle natten.

 

er barnemat og bleier dyrt?

 

babyen er 10 mnder nesten 11 mnder når vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 dager til Danmark i november? Og det stresser du med allerede nå? Det er jo ikke noe å stresse med i det hele tatt. Det er Danmark det er snakk om.

 

Du pakker tilsvarende klær som du vile bruk hjemme i 3 dager.

Om du har vognpose, hva med å prøve den posen i vognen, kanskje den passer? Hvis ikke, så har du vel tepper? Bruk dress på babyen og et tykt teppe i vogna, det skulle gå helt fint.

 

Barnemat og bleier dyrt? Har ikke peiling, men vil ikke tro det. Og hallo! det er snakk om 3 dager. Det bør man har råd til, eller så er det ikke allverdens å ta med hjemmefra heller.

 

Beklager om jeg er litt krass nå, men bare litt overrasket over stressnivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg stresser ikke. bare blei litt over happy når eg fant ut vi skulle reise.

 

har aldri reist før, faktisk så gleder meg som en unge :)

 

beklager stress nivået :)

 

vognposen passer ikke i reisevogna :( men tar med meg tepper og en god vinterdress

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...