Gå til innhold

Fødselsforberedende kurs


Humle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi var på det i første svangerskap, å følte vi hadde veldig nytte av det.

jeg hadde jo seff sitti å lest meg til det meste men merket på

mannen at han var veldig mye roligere etter kurset,

de gikk litt nøye igjennom de forskjellige smertestillende og hvordan de virket, å så fikk vi ommvisning, det satte vi veldig pris på.

vi pratet om å delta på ett denne gangen å men føler at vi er mer forberedt denne gangen, nå vet vi jo hva vi går til. og hvordan vi vill og ikke vill ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig ok, samboer følte også at han hadde godt utbytte av det. Det gikk over to kvelder, en om fødselen/smertelindring og en om barseltid/amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Er litt i tvil på hvilket jeg skal velge. Om jeg skal velge et kurs på sykehuset jeg skal føde, eller et her i nærområdet. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kurs på Ullevål forrige svangerskap, fødte der, Da fikk vi omvisning på fødeavdelingen også, det var veldig greit! Var ellers et nyttig kurs både for meg og mannen min. Så det kan jeg anbefale i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på fødselskurs i Trondheim sammen med min samboer. Kurset gikk over en kveld. Dette er vårt første barn og vi hadde stor nytte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var vi på en av kveldene,men hadde egentlig ikke så mye nytte av det da jeg gjennom mitt studie har jobbet på fødeavdelingen:)

Men for mange førstegangs tror jeg det kan være veldig nyttig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...