Gå til innhold

Vannkopper

De to sjarmtrolla og guttspira

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er reglene for vannkopper og barnehage igjen? Ser nå at mini har fått dette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må holdes hjemme til alle er tørket ut og fått skorpe.

Som regel tar dette ca. en uke.

Skrevet

Det var det jeg trodde også, det er bare det at mini sine væsker ikke.... Ble derfor veldig usikker....

Skrevet

De kan ta litt tid før de begyner å veske. Gjerne noen dager.

Skrevet

Ja, da må jeg bare vente, hihi ;)

Skrevet

Det tok ca en uke for begge mine før de hadde tørket ut her også. Selv om de fikk det i helt forskjellig grad.

Og det er vanligvis regelen, ja, at utslettet skal tørke ut.

Skrevet

Ige-mor!!!

gjett om jeg skjønte hvem du var bare fra nicket ditt da :) jeg vet det, jeg vet det!!!! hei :))))

gikk inn på profilen til nicket ditt, og jodda, stemte med antall barn og alder. jeg er så klooook!!

og så er jeg din eneste gravide kusine.

KLEM

lykke til med vannkopper i hus, Nadia hadde de for to år siden. men jeg husker ikke reglene rundt bhg.... blæh..

Skrevet

Det er helt grusomt! Simen sover ikke om nattet, han klør som en gal.

Skrevet

ja, jeg husker det der. Jeg fikk ikke lov å smøre henne, bare martin, for jeg var ikke forsiktig nok... hehe

stakkars lillegutt, håper det går over snart. så du skrev på face at han hadde fått, vurderte å stikke ut å smitte minimann også bare for å få det ferdig. hihii,

men det er vel dårlig gjort. og så burde jeg ikke ha syke barn å ta meg av nå, er i uke 32 og ha fått svangerskapsforgiftningen tilbake igjen, så jeg sitter på sofaen mens martin er hjemmeværende.

god bedring til Simen, og kjør på med hvitvask. hjelper sikkert litt.

Skrevet

Ja, jeg smører på ett eller annet, så jeg håper det ordner seg snart. Emma kommer sikkert til å få det når Simen er ferdig, sånn at det skal bli ekstra morsomt med mye fravær fra skole og jobb på oss voksne,hihi. Nå ligger han oppå pappaen sin og sover ;) Kanskje ikke helt det beste å komme nå nei, siden du ikke er helt i form. men syns en av søstrene dine kunne kommet slik at de fikk det,hi,hi

Skrevet

haha, ja det er jeg enig med deg i! De kan ta over skiten :)

Og om ikke Emma har hatt det så er det nok på vei nå ja... huff, lykke til!!!!

Det er deilig å sove på pappa når man er syk :)

Håper du ikke får for mye fravær fra skolen da, men du henger sikkert med. Stå på frøken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...