Gå til innhold

Støvsuging på søndager


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat det har jeg ingen problem med.

Da prøver jeg heller å la være å støye utendørs, mest av hensyn til naboene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg støvsuger og gjør alt annet jeg har lyst til eller behov for å gjøre, så lenge det ikke er altfor tidlig eller altfor sent (hvilken ukedag bryr jeg meg ikke om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk både Gud og Borettslaget vil synes det er dumt av deg. Medmindre du er muhammedaner, da bør du vel ikke gjøre slikt på fredager? Eller amish, da kan du klare deg med kost og feiebrett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis kristne ikke ønsker å støvsuge på søndager og andre religiøse mennesker ikke ønsker å støvsuge på andre dager, så må de gjerne la være. Men jeg er ikke religiøs og støvsuger derfor når jeg vil mellom ca kl. 10 på morgenen og kl. 20 på kvelden..

 

Naboer og borettslag/sameie kan også si akkurat hva de vil..det står ingenting i husreglene om at jeg ikke kan støvsuge på søndager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir gud en sinna mann.. Fordi du har brutt regelen om å holde hviledagen hellig.

Leger og sykepleier som hjelper syke mennesker på søndager vil også brenne i helvette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff og huff :) Det hadde jeg ikke tenkt på.. nei, jeg må nok slutte å støvsuge på søndager. Og så må jeg be til Gud om at han tilgir jordmoren på Rikshospitalet som hjalp meg forrige søndag når jeg var der for en sjekk, siden jeg ikke hadde kjent liv på godt over et døgn...

 

16:36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...