Gå til innhold

Ny her inne - kvalmen begynner å avta


M-M-M-mamma

Anbefalte innlegg

Har nå visst i snart fire uker at jeg har et voksende frø i magen :) Ja, det er bare et frø enda, men jammen begynner det å få menneskelige trekk allerede. Det er utrolig at kroppen reagerer så fort på at det er endringer i sving. Har vært veldig kvalm helt siden den dagen jeg fant ut at jeg var gravid (den dagen jeg måtte gå hjem tidlig fra jobb fordi jeg trodde jeg var syk), men nå begynner dagene å bli litt lettere å ha med å gjøre. Andre som føler det på samme måte? Fremdeles er det desverre dager da det føles som om at min siste time er kommet. Kvalm, svimmel, hodepine, trøtt og nå i tilleg forkjølet..ikke akkurat det jeg hadde forestilt meg. Men det blir verdt det når frøet vokser videre og blir til et lite menneske produsert av meg og min kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Ja æ har hatt det på samme måte som du de siste 4 ukan. Men det begynner å avta te mæ også nå. Det kan være dager innimellom at æ e kvalm,men jo mere æ tenke på det jo mere kvalm bli æ. Så det e nok litt psykisk itillegg nå tror æ. Æ har 4 gutter fra før foresesten og var aldri kvalm med noen av dem,så det e mulig at jenta kjem no. Hadde vært artig da. Har du barn fra før eller? Det e iallefall helt normalt det du oppleve,noen e til og med sengeliggende pga kvalme de 3 første månedene. Va ikke akkurat noen trøst dette her da,men håpe det ga litt beroligende svar.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er siden kvalmen begynner å avta. Min blir bare verre og verre.. Begynner å brekke meg av ingenting og det går som regel så langt at jeg må kaste opp:( Håper virkelig det gir seg når jeg er i tredje mnd...

Utrolig at det blir et lite menneske ut av det lille frøet ja:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...