Gå til innhold

Blir du skuffet hvis datteren din blir overvektig som voksen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skuffet ?? Idiotisk...

 

Jeg ville nok være bekymret for hennes helse, i tillegg blir jo ikke akkurat overvektige "hyllet" av samfunnet.. Så jeg håper hun slipper den belastningen i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bli litt skuffet av over meg selv og at jeg muligens på ett, eller flere, punkt har feilet i å lære henne gode matvaner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville blitt lei meg over at hun ikke er mer nøye meg seg selv og sitt utseende og helse... Vil jo lære henne gode matvaner og her i huset er trening gøy og en del av vår livsstil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i såfall være over meg selv, for å ha lært henne så lite om ernæring og helse. Så fremt hun ikke har en diagnose som henger i sammen med overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet? Det innebærer at hun er overvektig for å være jævlig mot meg. Bekymret er en ting, men skuffet? Er du tolv år i hodet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte ja,fordi jeg håper at jeg har lært henne sunne vaner,ved trening,mat etc(noe jeg er veldig opptatt av selv),vi har heller ikke noe overveksproblem i familien,så det ligger ikke i genene hennes heller.. :) Og det å være overvektig fører med seg så ekstra mye helseproblematikk,da vi har i flere generasjoner hatt dårlig rygger(de fleste er operert,samt meg selv og min bror),så for hennes rygg er det også veldig viktig å holde vekten så sunn som mulig pga slitasje o.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir ikke skuffet på datteren min i alle fall, den jeg kanskje blir skuffet på, er meg selv. Var selv overvektig som barn og prøver hardt nå at barna mine ikke skal bli det. Da snakker jeg ikke om fy fy mat og streng regi der, men har mer tro på aktivitet og passe på at de beveger seg.

 

sunt variert kosthold med aktivitet, og håper det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...