lille sprelle Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Snuppa har sluttet å bruke bleie, derfor er ikke body aktuelt lengre. Trenger tips til litt fine tynne ullgensere hun kan ha på seg i stedet for bodyen på overkroppen. Har noen noe tips?
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Janus har mye fint i årets kolleksjon:-)
BlåBlå Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Pierre Robert og ByTorinn har friske, gode farger på ulla si.
Gjest Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Janus sine tynne ulltrøyer med lange eller korte ermer er helt flotters! Vi har også noen trøyer fra Pierre Robert og er fornøyd med dem også, men vet at mange er skuffet over dem. Janus sommer-ull-tskjorter er supre nå på tidlighøsten!
lille sprelle Skrevet 5. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2010 takk for svar! er ikke pierre robert bare for større barn? hun er bare 93 lang og slank...
Kamomille Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Kjøp heller ensfargede ulltrøyer og ha kule t-skjorter osver. i tllegg til at det er tøfft, sparer du også ulltrøya fra mye matsøl....
Ranveig R Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Janus med blonder er tynn og søt. Men ikkje akkurat tøff. Men Ridder slitesterk frå Janus er kanskje tøff? http://www.janus.no/products.asp?id=1053〈=no Trur Pierre Robert sin minste str er 98/104, men eg er ikkje sikker. Tom & Trine har stripete tynne gensere som kanskje kan karakteriserast som tøffe. Og viss bodyane framleis passar i ermene kan du berre klippe av knappene nederst og bruke bodyen som genser. Det gjorde eg då lille var så frekk at ho slutta med bleie rett etter at eg hadde handla inn ein haug med nye bodyar
lille sprelle Skrevet 6. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2010 Takk for tipset! Men jeg har faktisk en jente på 2,5 år som nesten ikke søler! Kan bruke samme genser i flere dager faktisk - men bytter jo ihvertfall hver annen dag.... Vi har alle våre små utfordringer - vi måtte faktisk lære henne å søle litt (med annet enn maten - fikk krav om å tørke opp i smekka før hun ville spise videre da hun var 1,5 år....hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå