Gå til innhold

Kom igjen jenter! Trenger tips! Hva er deres ultimate reisemål, en langweekend...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...og skikkelig kjærlighetsopphold for deg og din utvalgte!! Hvor ville dere dratt, eller hvor har dere vært og kan anbefale?? Gjerne hotell og priser også, tusen takk:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roma var bare helt fantastisk =) Vi bodde like ved spansketrappen og hadde da gå avstand til det meste.. Vi betalte 6500 kr for hotell og fly for 2 pers.. Og hadde da et veldig bra hotell som vi var superheldige å betalte en tredel av normal pris.(bestillte i januar og dro i slutten av august, sikkert derfor så billig) Det het Intown luxery house..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en skikkelig flott tur ut i skogen med telt og fiskestang til et koselig vann eller elv.. der kan dere lage bål og fiske ørret som dere steiker og har på brødskiva. Bo i telt sammen og ta dere en fjelltur.. dette fra torsdag til fredag eller evt til lørdag. Så pakker dere sammen og kjører avgårde til nærmeste spa-hotell. Leste en artikkel om at spa-hotellene som oftest er ganske billig (ca.1500kr inkl hel eller halvpensjon de fleste steder). Der kan dere koste på dere en massasje, god middag og masse sengekos og det dere ellers måtte ønske. Alle behandlinger+mat vil jo føles 10X bedre fordi dere har vært ute i naturen og trimmet og bodd med lav standard først og da kan dere også skjemme dere selv bort litt da dere "fortjener" luksusen. Ikke minst blir det mer penger å bruke på spa'et når dere ikke bruker noe de første1-2 dagene :)

 

Ikke for alle, men jeg synes det bør prøves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reykjavik!

Magisk stemning på Island- noe helt annet!

Den blå lagune er noe av det mer romantiske jeg har opplevd.

Byen i seg selv er også utrolig hyggelig.

Billig der nå pga finanskrisen - i hvertfall mye billigere enn før.

 

Ellers er jeg kjempefan av både Barcelona og Lisboa.

Budapest er også veldig kult, og sinnsykt bra og billig på mat/drikkefronten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal på vår første tur sammen bare oss to etter vi fikk barn.

 

Vi drar i slutten av denne mnd til Amsterdam. Torsdag-søndag.

Kjøpte bilettene for ikke lenge siden og da kom fly+ hotell på 8000 kr.

 

Gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallin... i Estland.. fantastisk gamleby, moderne flotte shoppingmuligheter..masse gode og billige resturanter, og masse masse deilige spahotell..og billig... jepps... deilig by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...