Gå til innhold

zassy? har du mulighet til å se hit?? :)


Rockespire 2011? -5pp-

Anbefalte innlegg

Hei

 

Håper du har mulighet til å spå meg!

 

Lurer på når jeg blir gravid?

 

Meg; 101284

Han; 150978

 

På forhånd tuuuuuusen takk!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei det var vanskelig å se noe sikkert på deg, men får opp flere ganger at det skjer noe omveltende i desember, så er litt usikker på om det kan være graviditet - fikk ikke opp typiske graviditetskort, men noen ganger så har det vist seg å være det likevel. Så ble litt usikkert på deg, kan se om jeg kanskje ser noe mer sikkert senere :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding og at du tok deg tid! :)

 

Blir spennende å se hva som skjer da! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett en gang til, igjen får jeg opp noe stort som skjer i desember! Får ikke helt taket på hva dette er, dere tenker ikke på å flytte? eller kan det være en reise.. hmm.. er en "ny begynnelse" her, noe som endrer seg. Bortsett fra dette får jeg denne gangen opp graviditet mer mot mars/april. Tror det er en gutt jeg ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tenker ikke på å flytte nei. Eneste som skjer som jeg vet er at vi skal reise nordover i noen dager for å feire jul med min familie! :)

Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hva det kan være :P håper det er noe positivt iaf! ;)

 

Håper jo selvfølgelig at jeg blir gravid før mars/april (er en utålmodig sjel), så blir spennende å se om det stemmer! :)

At det blir en gutt er visst ingen tvil skjønner jeg, for du er tredje som sier det!

Skal prøve å huske å oppdatere deg når ting skjer!

 

Tusen takk igjen for at du tok deg tiden!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei Igjen zassy☆!!

 

Som du ser i tidligere innlegg fra september spådde du at der ble en omveltning i desember/"ny begynnelse", og du lurte på om vi gikk med flyttetanker! Da gjorde vi ikke det... meeen... i desember ble det avgjort at jeg skulle kjøpe ut x'en av huset vi eier sammen, og var i banken.. dessverre ble ikke lånet innvilget, men vi skal likevel ta over huset nå i første omgang og så prøve oss i banken igjne senere, så om 2 uker har vi flytta!

Med andre ord fikk du full klaff på dette! :)

 

Nå gjennstår det å se på graviditeten da.. ;) har fått påvist PCO i mild grad/vektbetinget, så krever visst litt innsats fra min side for å bli gravid. Sykluser på bærtur som vil stabilisere seg når jeg får gått ned i vekt.

 

Gratulerer så mye med graviditeten din!

Og takk for at du tok deg tid til å "se" meg igjen!

 

Du må gjerne ta en titt en gang til om du har tid! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...