Gå til innhold

Noen som har like fin stue som oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gule vegger med hvitlasert brystpanel, grønn stoffsofa (med innslag av gult og rødt), lyst laminatgolv (bjørk??), furumøbler, furu trapp..

Velkommen tilbake til 1998!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kondolerer!

Hva med litt utskifting?

Mener ikke at en trenger ha et ikea/bohus hjem, men en skal jo trives hjemme da:)

Skrevet

Brystpanel er noe ordentlig dritt. Hadde det i stuen her når jeg flytte inn og det var det første jeg skulle ha bort, men for en jobb det var.. Ikke alltid like lett og vite hva du finner unner heller, noen ganger kan du være jævla uheldig. Få vekk brystpanelet og mal veggene i en nøytral farge så er det meste gjordt :).

Skrevet

JA! Har en mannlig nabo i begynnelsen av 50-åra. Han er skilt. Å gå inn i det huset er skikkelig back to the 90`s.. Ikke vanskelig å vite når fruen flyttet ut av det huset for å si det slik, haha!

Men det mye du kan få gjort med hvitmaling altså, så sett i gang!!

Ps: Sofan min er fra -98 :-)

Skrevet

litt som min stue var før, men jeg hadde KNALLGULE(kanarigul) vegger og ikke brystning med annen farge. Jeg ble stresset av å være i stuen rett og slett. Det ble ikke bedre av en skråstripete(grovt mønster) tapet eller strie, eller hva det var....

Hadde spraglete buesofa i starten, men blå, rosa og offwhite som hovedfarger.... passet der jeg bodde før, men ikke her.

hadde furumøbler, men de har jeg malt eller kvittet meg med :)

Furutrappen er ikke lenger furufarget heller.

Så ja, jeg har vel finere stue enn dere, men hadde verre enn dere før ;)

Skrevet

Jeg hadde heller bodd der enn i et furuhelvete;)

Skrevet

Ikke alle som har tid eller interesse for interiør da.

Skrevet

Jepp! Bor definitivt i et såkalt furuhelvete! Mannen trives med det... flyttet inn i "hans" hus for 7 år siden. Etter det har vi prioritert penger på annet enn oppussing. Tjener under middels begge, men klarer oss absolutt bra! Men det blir ikke så mye igjen til å ta tak i oppussinga.. Det er liksom ikke bare stua, begynner vi så vil det fort ete på seg! Det er panel i alle tak, bla. Disse ønsker vi og bruke malerfirma på, får og få et tipp-topp resultat når det først skal gjøres. Ingen av oss har heller skuldre til og ta en så stor jobb. Stua har røde plater med brystpanel (ubehandlet..) Alle rom uten badene har panel på vegger og gulv..

Møbler må også skiftes og kjøkken- og badeinnredning byttes eller males. Er slik skrudd sammen at når det først skal gjøres forandringer, skal det taes skikkelig :-) Blir nok når billånet er betalt :-)

Skrevet

Vi er i samme gate. Vi har gule vegger, brunbeiset lister. Listingen ser ut som den er gjort i beruset tilstand. Vi har ingen like tresoter: glass og stål tv-bord, antikk sjenk (som kunne blitt fin med litt oppussing), et stuebord som var veldig inn på tidlig 2000 tall (India tror jeg det heter), kirsebærlaminat skrivebord og furu kjøkkenbord. Vi har ingen bilder på veggene, men ganske mange spikermerker etter svigerinnen vår som hadde ekstremt mye på veggene.

Vi har fått møbler av familien. Etter mange år i utlandet skal vi nå etablere oss i Norge. Mens vi venter på å finne oss en leilighet/hus så bor vi i andre sine avleggs møbler og på loftet til en i familien.

Vi har snill familie da :-)

Skrevet

Godt å høre at det er flere!

Samboer er på gli, så jeg skal godsnakke litt mer med han ;)

Det er liksom hans hus, jeg flytta inn her for snart tre år siden. Men nå begynner den gulfargen å gå meg på nervene.. hehe

Sofaen blir sikkert ikke så verst med hvite vegger :D haha

Vi har forresten rød kjøkkeninnredning.....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...