Gå til innhold

Jaggu faen var spådame B like bra som folk skulle ha det til...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til alle dere som sier at HI av orginalinnlegget reklamerte for seg selv.. Bare tull! Jeg var en av dere skeptiske, sa faktisk selv til Hi at hun burde slutte å oppføre seg så barnslig, og heller bevise at hun var flink istedenfor å tigge penger på denne måten... Jeg fortalte alt til mammen min, om hvordan HI oppførte seg og han ba meg prøve ut spådamen, og se selv om det stemte.. Og det gjorde det.. Sinksalven min kom til rette igjen, alt hun sa om generelle ting stemte.. Jeg har en venninne som skylder meg mye penger, snakk om 4500 kr, og jeg spurte spådame B om jeg noensinne kom til å få de igjen ( Jeg har spurt min venninne flere ganger, og hun sier hun aldri har penger ). Spådamen sa at jeg kom til å få de pengene tilbake idag, faktisk. Veninnen min kom til å ringe på døren i 11-tiden, og hun kom til å stå med pengene kontant. Og rundt kvart over 11, så ringte hun på, og nå har jeg 4500 kr :D

 

Så dette er faktisk ikke noe tull! Spådame B er helt ekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre hvor langt tilbake jeg må lete for å finne tråden der dette ble tatt opp?

Hvordan kom du i kontakt med denne damen?

 

Hadde vert spennende å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler ekstra når det står at mannen din ba deg prøve.... tenker han ønska at du skulle sløse vekk penger på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...