Gå til innhold

Det kan da ikke være normalt ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å huske absolutt alt andre har av pynt, bilder, gardiner, tepper og blomster i yttergang, gang, kjøkken, stue og tv-stue? Nå er jeg sikkert sær, men jeg blir sprø av svigermor som tydeligvis har memorert alt vi eier ... Hvi sjeg bytter gardiner eller duker så ser hun det straks hun kommer inn døra her, og så må hun bort å kjenne på stoffet. Henger jeg opp ett nytt bilde så er hun straks bortpå og kjenner på glasset i ramma. Kjøper jeg ny pynt så må hun kjenne og løfte på dem når hun er på besøk. Hun er liketil inne i skap og løfter og kjenner på ting :o Jeg vet også at hun har vært på soverommet vårt, hun har gått gjennom ytterklærne til minsta, hun plukker på posten vår og har jeg liggende fremme bildealbum eller bilder så bare tar hun seg til rette uten å spørre om det er greit hun ser på bildene. Nesten så jeg er fristet til å finne noen nakenbilder på internett og så fremkalle dem, da får hun noe å tenke på neste gang hun snoker i sakene mine :P

Husker du absolutt alt andre har i sitt hjem? Herrefred, jeg husker knapt hva mamma har på veggene sine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha! Så ustyrtelig irriterende :o Det hadde provosert meg noe enormt hehe.

Nei, det er IKKE normalt.

Skrevet

Ja, det provoserer meg så mye at jeg kjenner jeg ofte blir sur når jeg vet hun er på tur hit. Er irriterende å måtte gå rundt å gnikke fingermerker bort fra bildene når hun er ferdig. Kanskje jeg bare skal gi henne kluten i handa neste gang hun kommer :DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...