Gå til innhold

noen ssom vet hvor jeg får kjøpt buker som er høy i livet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjenner til problemet. Finner ikke jeg heller.. Hater bukser med lavt liv, flesket bare tyter ut på sidene.. Værste jeg ser, og værste jeg selv vet! Her går det fremdeles mest i tights - desverre egentlig, menmen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bukser med lavt liv, og finner de over alt. Høye liv derimot er ikke så lett å finne alltid. Men tror ellos og veromoda har noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er litt på trynet at det nesten ikke skal være å finne.. INGEN har lyst til å beskue kjærleikshåndtakene mine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt dumt! Jeg er den over her som nevnte ellos , var inn på der nå, og der kan du finne jeans for din figur. Så hvis du er en eple , pære eller noe sånn, så velger du bare det, og alternativene kommer opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler dongeribuksene av merket Vianni som du får kjøpt hos Vivikes. Høye i livet, tre bukselengder og flere forskjellige farger. Jeg har skapet fullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært inne påellos også, men finner ingen bukse som er høy i livet der heller:(

Jeg kjøpte et par bukser på vero moda for 2 år siden som var høye i livet, men nå finner jeg det ikke i hele tatt:(

 

Vivikes? Hmm, tror aldri jeg har vært der jeg, har liksom forbundet det med litt "kjerring" aktige klær..(håper ingen ble fornærmet nå altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg må ta en tur i butikkene istedet for å se på nett..hmm..nå reiser samboeren min til London på tirsdag, DER må de vel ha høy i livet bukse:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bik Bok har jeg sett har en dongribukse med høyt liv. Veromoda har også en svart bukse med høyt liv og to rader med 3 knapper, om du skjønner. Den fra veromoda er i mykt stoff, veldig god å ha på seg - MEN den nupper etter første vask. Koster 159,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivikes ER kjerringaktig, helt riktig. Men akkurat de buksene liker jeg, og de ser ut som bukser flest :) Resten av klærne der holder jeg meg langt unna. Skal revurdere det om 40 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...