<3guttemamma<3 Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Heisann. Har en forkjølet baby på nesten en måned her, han hoster og er snørrete. Bør jeg holde meg for god for trilletur? Er redd han skal bli værre:( Kan nevne at det er skyfri himmel og 20 grader i skyggen akuratt nå, så det er jo ikke kaldt.
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Det går vel sikkert bra Babyen skal jo uansett ikke opp av vogna, og det er jo lunt og godt i ei vogn.. Så lenge det ikke trekker på babyen og han har det deilig og godt i vogna ser jeg ikke noe problem med det.. Vi er i samme situasjon, men jeg er flink å bruke lue, skjerme mor trekk osv.. Hadde han hatt feber ville det blitt annerledes, da ville det nok vært best å holdt seg inne
Gjest Kira06 Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Så lenge han ikke har feber eller får direkte vind/trekk på seg, så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å ta han med ut. Jeg har ihvertfall alltid gjort det med datteren min når hun har vært forkjølet uten feber:)
Elsie84 Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Ta han med ut! frisk luft er bare bra det gjør det lettere for de små å puste gutten min hadde rs virus når han var ca 6 uker.. frisk luft var det eneste som hjalp på slik at han var mindre tett.. spurte legen om det og og han sa det bare var bra så lenge han er varm og god i vogna og dette var i mars så det var noen minusgrader.. men gikk ikke ut når det var mer enn ti minus da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå