♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Igrunn så finnes det jo de som ikke får tak i jordmor i det hele tatt så jeg skal vel tie stille i forhold til de som sliter med det problemet, men altså vi som er såpass priveligerte at vi har en svangerskapsomsorg i form av jordmødre skulle nå sannelig ha slippet å hatt forskjellige personer for hvert møte! Å hva er det med kontakttiden deres!!! mellom klokken 12:00 og 12:30 i hverdagene.... TRETTI MINUTTER!!!!???? Jeg ringte jo kvart på ett en dag jeg for jeg glemte jo helt av dette, men fikk beskjed om jeg kunne ringe dagen etterpå i kontortiden... Altså, da tenker jeg... Hun tok tlf, kunne hun ikke gitt meg en time da.... Jeg har davel sittet i tidligere svangerskap inne til jormødre jeg der de har tatt tlf utenfor kontortiden.... Nei, der har jeg fått ut litt hormonell agressjon for idag Hehehehehe Phuuuh, der fikk en ut litt agressjon
mamajuol Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 ja , dette er jeg så enig i. ringte 1 min før tiden, da måtte jeg til og med vente.. vet du hva hun sa til meg når jeg snakket med henne? " det er vel ikke så interessant for deg som er 3 gangs fødende og høre hjertelyden" jeg ble litt satt ut der.
gotchi87 Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Oi! Jeg har faktisk ingenting negativt å si om jordmortjenesten på Levanger! Har bare positive erfaringer Synd at dere ikke har det slik... Jeg ringte for en stund tilbake for å bestille første time. Begynte å ringe presis 12, fikk opptattsignal... fortsatte å ringe. Endte med å ringe 25 gang mellom 12 - 12.30 den dagen, men bare opptattsignal. Jeg fortsatte å ringe etter 12.30 for jeg skulle snakke med jordmor. Samtalen endte ned i servicekontoret. Jeg sa jeg skulle snakke med jordmor og damen kom med frekk stemme: De har kontortid mellom 12 -12.30, ring imorgen. Jeg sa: Nei, det skal jeg ikke! Jeg har prøvd å ringt 25 gang i kontortiden, ikke mitt problem at det er bare opptatt. Skaff meg jordmor på tlf! Ho ble litt spak i stemmen og satte meg over Fikk snakke med samme jordmor som da jeg gikk med min første, Ingfrid Almli! Superhyggelig dame Gleder meg hver gang jeg skal dit! Vi venter vår nr 2 og er 17+4 nå. Håper dere får bedre erfaringer! (ble lengre innlegg enn jeg tenkte dette gitt )
Maracuya Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Selve jordmortjenesten er det ikke noe å si på, men det er jammen ikke enkelt å få innpass hos dem. Ringte sikkert også 25 ganger mellom 12 og 1230 (og det er ikke kontortid hver dag heller, det er TIRSDAG og TORSDAG!) og fikk endelig svar kl 1229.... Den stakkars jordmora ba meg pent om å ringe tilbake på mandag, fordi da var en ekstra jordmor tilbake fra sykemelding. Ellers var hele oktober fullbooket. Men da kan jeg i det minste ringe både på mandag, tirsdag og torsdag neste uke. En idé for kommunen ville vel kanskje være å sette opp en slags køfunksjon slik at man i det minste kan plasseres i kø og slipper å ringe nummeret 30 ganger på rad. Vel vel, jeg har jo stående invitasjon hos fastlegen min og kanskje jeg bare skal bruke henne framover for å være litt snill mot disse pressede jordmødrene. Synd det må være slik. Hadde i alle fall bare gode erfaringer fra første svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå