Gå til innhold

På torsdag skal jeg ta silikon...


tiamor

Anbefalte innlegg

Veldig,veldig spent.. Har vært helt bestemt på at jeg vil dette i mange år. Har fått tre barn og er 35 år, og jeg har god grunn til å gjøre det føler jeg. Skal ikke ta mye, kun en størrelse. Fra full a-cup til full b.

Nå som det nærmer seg operasjonsdagen begynner jeg å få litt nerver.

Nå sitter jeg her bekymrer meg plutselig over mye rart. Blandt annet om andre folks meninger om de som har operert brystene..

Helt ærlig; hva synes du om de som har silikon? Har du noen fordommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fordommer her :) Folk må få gjøre det de vil med sin egen kropp for å føle seg vel synes jeg! Og full B cup er jo ikke stort heller da, så da synes det sikkert ikke så godt at man har silikon heller, blir bare mer feminint:). Synes at ikke det er like pent med F cup i silikon feks på en liten og tynn kropp da, men som sagt folk gjør som de vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få gjøre som de vil. Jeg synes det er mye rart ute og går blant de silikonopererte. Noen silikonpupper er pene, men veldig mange er helt skrekkelige. Ser ut som man har limt ballonger på brystkassen til en stakkars dame. Jeg håper du får pene og naturlige silikonpupper og at du kommer deg raskt etter operasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt personlig så syns jeg det synd at så mange tar, slik at normalen for hva som er vanlig etter man har fått barn blir enda mer uoppnåelig.

 

Men samtidig skjønner jeg at det er fint å endelig ha litt pupper. Om det ser naturlig ut er det få som tenker over at du har tatt tror jeg. En B er jo ikke overdrevert stort og at du tenker på at det skal se naturlig ut er jo kjempebra.

 

Utover det vil jeg bare ønske deg lykke til:) Håper du blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen fordommer mot det, nei. For å være helt ærlig, hadde jeg det nok tidligere. Da så jeg for meg at alle som tok silikon ville ha pamela Anderson-pupper for å vise seg frem, he he - men det har endret seg etterhvert som flere jeg kjenner har tatt silikon, og jeg faktisk skjønte at det slett ikke var tilfellet;-) På de fleste er det jo ikke mulig å se det, med mindre man vet hvordan vedkommende så ut tidligere;-) jeg har selv små pupper, noe som ikke har plaget meg noe, før de siste årene...har tatt av endel, så da har jo også puppene forsvunnet derso mer - og jeg føler meg lite feminin - likevel kommer jeg nok ikke seriøst til å vurdere operasjon...rett og slett fordi jeg ikke tør;-) Lykke til med operasjonen og får håpe du blir fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Folk har vel sine grunner, men jeg mener at det trolig er mer gjennomtenkt og mer velbegrunnet når man er 35 enn for en 18 år gammel jente som ikke en gang er ferdig utviklet.

Men jeg syns ikke det er fint med syltynne jenter som har så mye silikon at puppene ser ut som ballonger. Du har jo valgt en fornuftig størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... mulig jeg er litt fordomsfull likevel. Jeg er nok mer fordømmende mot unge jenter med svære silikonpupper ifølge innlegget mitt. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er fint hvis man overdriver. Kjempetynne jenter med stooore pupper, det ser jo så unaturlig og stygt ut. Men for all del, de må jo få bestemme det selv. Å gå fra a til b har jeg ingen fordommer mot. Når du har tenkt på det så lenge og er voksen så er det jo helt greit:)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon er helt greit om man ikke tar for mye.

-Men må eller bør de ikke byttes ut etter en stund ?

For og minimere fare for lekasjer ? ( mener og ha hørt noe om det.. )

 

Jeg har heller motsatt problem og kunne godt tenkt meg brystreduksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...