Gå til innhold

Kva for eit fylke er det vakraste når du ikkje får lov å skrive det fylket du sjølv kjem frå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Møre og Romsdal! Utrolig flott.

Er fra Rogaland,og det er jo selvsagt det aller vakreste fylket da :)

Men det skal være sagt at jeg ikke har vørt lenger nord enn Sør-Trøndelag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Akershus og det er vel ingen som vil påstå at det er vakrest i hvertfall.

 

Jeg har reist mye i Norge og det er jammen et vakkert land vi bor i.

 

Jeg har vanskeligheter med å velge mellom Nordland og Møre og Romsdal. Begge er utrolig vakre og nydelig natur. Vega, Lofoten, Atlanterhavsveien, Trollstigen, Geirangerfjorden. Balsam for sjelen!!

 

Sogn og fjordane og vest/øst agder er nydelig.

Likte også Hordaland og Rogaland godt (da spesielt Stavanger/sola området, Utstein Kloster og rundt er veldig vakkert!) Heldige dere som bor rundt fjell og fjord.

 

Men er nå glad i Akershus og jeg da, med fantastiske turområder i skog og mark, nydelige badevann rundt omkring med kort vei til Øyeren, Mjøsa og Oslofjorden.(Oslofjorden om sommeren er faktisk ganske naijs!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Rogaland, og hver gang jeg kjører over fjellet mot Oslo blir jeg slått over hvor fantastisk vakkert dette fagre landet vårt er.

Men jeg må si at det er Hordaland som er vakrest på den strekningen, og å kjøre gjennom Hardanger i mai, midt i blomstringen, åååh... Det er et syn for sinn og sjel!

 

Men jeg skulle gjerne tenkt meg å reist gjennom hele landet vårt. Har aldri vært i Sogn, eller videre nordover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...