Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Og hvor lenge etter sex tok du den??
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Ha ha, du tok ordene ut av min min munn
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Men i alle dager for noen svar!!! Jeg ble også gravid på angrepilla. Tok den 8 timer etter sex....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Hihi, må jo bare lett litt av ord formuleringen din her da Men på svar på spørsmålet ditt, nei jeg har ikke blitt gravid etter å tatt en angrepille etter sex.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Jeg ble gravid fordi jeg hadde sex og angrepilla ikke funka som den skulle. Men jeg ble ikke gravid på angrepilla nei.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Dere er blitt gravide fordi dere trodde angrepilla var prevensjon... Dermed er dere blitt gravide uten å bruke prevensjon og det er ikke så veldig uvanlig...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Tosk. Jeg hadde sex i går, med min mann, hvis det hjelper, og kondomet sprakk så til de grader. Jeg hadde eggløsning i går også, bare for å toppe det hele. Så du besserwisser over her, ikke alle bruker angrepilla som prevensjon.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #10 Skrevet 5. september 2010 eldste min er et resultat på at angrepilla ikke virka...men tok den kanskje sent.nesten to dager etter sex.er glad nå da for at den ikke virket=)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 Jeg har aldri tatt angrepillen,så vet ikke så mye om dette. Men mener og ha lest at om man tar den,og at den ikke virker,så må man ta abort fordi den har skadet fosteret? Tydligvis at folk her har fått barn etter bruk av den.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 Hvorfor bruker folk kondom som prevensjon når de " sprekker" titt og ofte??
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 Blitt gravid på angrepille? Nå vil jeg jo påstå at man ikke skal bruke angrepille som noen prevensjon,så ja,tror nok det er fler som har blitt gravide,tatt pillen for sent etc...
Gjest Skrevet 5. september 2010 #14 Skrevet 5. september 2010 Som om p-piller og spiral er 100% sikkert. Hallo, noen tåler ikke hormoner. Ikke preik om ting du ikke aner noe om.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #15 Skrevet 5. september 2010 DET stemmer ikke, hilsen meg med sprekt kondom som akkurat har hatt gleden av å lese pakningsvedlegget.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #16 Skrevet 5. september 2010 p piller tatt på riktig måte er 99,9 % sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå