Gå til innhold

Menn er noen merkelige dyr, altså....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å bli kjent med en på FB, og her om dagen ba han om min e-postadresse og sånt. Han har også gitt uttrykk for å ville møte meg med tiden.

 

Den dagen PM'en om e-postadresse osv kom, så fikk jeg ikke svart pga jobb(eget firma uten skikkelig arbeidstid er årsaken til det).

 

Og i dag(når jeg hadde tenkt å svare) har han slettet meg som venn på FB... hahaha... Tålte ikke at jeg ikke svarte straks, eller noe.

 

Hva i all verden er galt med menn? Kunne tro de er sutrete kvinnfolk ;) Nærmer oss vel likestilling der også ;)

 

Jaja, sikkert like greitt, siden han nå virker litt ustabil i psyken om han reagerer slik på noe så lite som et forsinket svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han ble redd han har vært påtrengende, og dermed syntes det var flaut og leit at du ikke svarte samme dag. Eller, så er det noe surr med fb.. (ikke første gang i så fall)..

 

Uansett er det vel ikke bare menn som kunne reagert sånn:-)

 

Menn (esker) er noen merkelige dyr, ja :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo egentlig hell i uhell da :) Godt det skjedde. Det er jo muligens en måte å "teste" de ut sånn helt fra børjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg tenker også - fant det ut før det i hele tatt ble noe, og før han fikk min e-postadresse.

 

Han virket jo koselig og oppegående, men av erfaring så vet jeg at psykoer godt kan være det til tider ;)

 

Sånt tull med FB har jeg ikke opplevd - at venner plutselig forsvinner fra listen. At en kan ha problemer med ulike deler av FB(som chat og sånt, ja), det vet jeg:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...