Gå til innhold

Hvilket fylke synes du er Norges peneste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sånn med tanke på natur, bebyggelse, byer, bygder, ja alt du måtte foretrekke. Hvilket fylke er det som har alt i følge deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hordaland. Elsker frodige Hardanger. Bergen er også en flott by og avstandene mellom by og land er jo ikke helt avskrekkende heller. Skulle gjerne flyttet dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møre og Romsdal har nydelig og dramatisk natur. (Geiranger, alle fjordene, fjella osv)

Nordland og spesielt Lofoten som en god nr 2.

Sogn og fjordane som nr 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHA! For en jalla humor jeg har. Nå lo jeg skikkelig høyt. Mannen min ser ikke helt det humoristiske... sikkert fordi han er et rævpult brød...:=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møre og Romsdal, uten tvil. Og Nordland er utrolig vakkert. Hordaland?? Hva er det kjent for i turistsammenheng da? og Telemark? Seljordsormen og Sluser er vel ikke såååå pent??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, de fleste turister har sannsynligvis heller hørt om Telemark og Hordaland enn fittestygge Møre og Romsdal. Er en grunn til at turismen myldrer i Sør-Norge om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hørt om Hardanger.. Der er det jo flott.. Ellers sier de syv fjell meg ingen ting... Fløybanen og Bryggen i Bergen er vel ikke sååå pent... Ulrikken vet jeg ikke hva er en gang. Tydeligvis fra Bergen du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...