Gå til innhold

Hvilke gardiner har du på stua?


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

Nå henger det hvite panelgardiner her, noe jeg ikke liker. Blir på en måte "for lite".

Det er en stor stue, store nesten sammenhengende vinduer.

Jeg har lyst på ganske store, tunge gardiner, men jeg vet ikke om det er heeelt kjærring å ha det om dere skjønner hva jeg mener.

Stilen vi kjører er kreti og pleti:P

Store deler av stua er lys, og resten skal bli lyst også. Ganske mørk parkett på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har 2 forskjellige som jeg bytter på :) har et sett med vanlige gardiner i sort og gull, og et sett i gjennomsiktig beige med limegrønne blomster på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte gardiner...

 

 

 

 

 

Som enda ligger i en pose ved siden av symaskinen klar for sying.. Skråtak her, så er ikke bare å hive opp noen gardiner..

 

Syns det er nyyydelig med slike tunge men lyse gardiner om man har masse store vinduer og stor stue. Kjør på sier jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hvite bomulsgardiner, men skal bytte de ut med noen litt annerledes... Mest for å få like i hele sua =)

 

Vi har også stor stue og da blir det for lite å bare ha panel lengder....

Stilen vår er mer gammel landstil, hvit/lyst =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyse gjennomsiktige hvite gardiner med litt svart mønster på. Syntes de var grusomme og "forsvant" helt i møblene våre og ønsket som deg noen mørke og tybgere gardiner. Har vinduer på en hel vegg på 7 meter og et stort vindu + verandadør på en annen vegg. Men så kjøte vi ny sofa (hvit) og plutselig ble gardinene kjempefine igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også stor stue, og mange store vinduer og to verandadører. Helt lyse vegger og mørkt eiketregulv. Har en litt stram stil ellers og nå har jeg akkurat kjøpt nye gardiner på Ellos faktisk. Må ha åtte lange lengder og derfor vil jeg ha av litt lett gjennomsiktig stoff. VIlle ha mørke og siden jeg har pynt i mørk blå for tiden, kjøpte jeg lette gardiner i blåsort. De var mer mørkeblå og passa perfekt i stua. Ble veldig fornøyd til 655,- ;-) Billigste jeg noen gang har kjøpt!!

 

Disse er det.

 

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=35421&ProductId=225249&ArticleId=854845

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...