Gå til innhold

Litt frustrert og lei meg her...hva hadde du gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min svoger og svigerinne bor på andre siden av landet. Tjukke i penger og barnløse (hun har en 15 åring fra før)

 

Vi har to barn, og dette er de eneste barna i min manns familie. Nå fyllte nettopp eldstejenta 2 år, og det kom INGEN oppmerksomhet fra onkel og tante. De var ikke her på bursdagen hennes, men de er her nå..

 

Datteren min registrerte selvsagt ikke at hun ikke fikk presang eller hilsen fra akkurat de, hun er jo bare 2... men JEG gjorde det, og jeg syns det er skikkelig leit.

 

Hadde du nevnt dette for de? (kan være jeg er sutrete nå, men jeg syns det er så trist at de ikke bryr seg mer om niesene sine...de har jo bare 2...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke sagt noe og bitt det i meg. Får meg liksom ikke til å "tigge" om gaver.

 

Men det er jævlig sært å ikke gi gaver når barna i familien har bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, enig med dei anonym 22:44...har IKKE lyst å "tigge"...men syns det er så kjipt overfor datteren min! Hva om det er sånn det kommer til å fortsette? Det skal ikke mange årene til før hun legger merke til det.

 

Hadde de hatt utrolig dårlig råd eller noe kunne jeg nok ha vist en litt større forståelse. men de er godt oppi 30 årene og har godt med penger...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg.

 

Tror heller ikke barna legger særlig mye merke til det når de blir eldre. "Hmmmm, jeg fikk ikke gave av tante X liksom".

 

Barn får som regel mer enn nok gaver så dette er i grunnen lite å bli frustrert og lei seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...