Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 idag har jeg så vidt kjent li et par ganger... han er helt anneledes i bevegelsesmønster enn tidligere.. idag har det jeg har kjent vært treige, seige, svake bevegelser/dult... er veldig vant med at han sparker, dulter å herjer mye mere enn dette.... erdet noe å bli bekymret over...? ligger på siden og drukket saft, men han setter ikke igang da heller.... Har vært litt pjusken selv idag, med hodepine, småkvalm og ikke helt iform... Var med jordmor igår, å da var allt bra da, blodtrykket var litt høgt 135/85.... hmmhmm.. har ikke lyst å virke hysterisk å ringe føden heller, men liker ikke at han har vært så utrolig rolig idag.... avvente å se til imorgen... morningene pleier han vær hyper:P er det like rolig imorgen, spørs det om ikek føden får seg en telefon utpå dagen:) hva tror dere? hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 De er roligere i slutten, så trenger ikke å være noe galt heller. Men for sikkerhetsskyld ring til føden! Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Man skal ALLTID ringe føden når man kjenner lite liv. Du er ikke hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Min var IKKE roligere i slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå