Gå til innhold

Emmaljunga scooter eller Simo 124?


Lovemelikeyoudo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har emmaljunga scooter 2.0 og er SUPER fornøyd med den. Jenta mi på 10mnd har god plass i den. Rekker ikke til fotbrettet engang :P

Den er VELDIG god å trille, har bare hatt den i snart 2mnd, men har allerede trillet den på stranden, skogsvei, i gress, i gjørme, på asfalt og grusvei, å den triller kjempe bra :D

Liggestillingen på 2.0'en er bedre enn på den gamle modellen. Det er også bedre handlekurv og mer praktiske detaljer på 2.0'en :D

Veldig lett, og tar liten plass sammenlagt (sammenlignet med Duo edge og carena easy).

VELDIG bra vogn :D

Det eneste som kanskje er bedre på Simoen er at den har kalesje som man setter fast! Da Emmaljungaen har trinnløs kalesje, har den kanskje en tendens til å falle litt sammen, ihvertfall visst man har ting i lommene på sidene. Men det har enda ikke vært ett problem for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Simo124 og er kjempefornøyd!!

Super som sovevogn og som trillevogn ut på tur. Er kanskje ikke verdens beste kjøpesentervogn, men da bruker vi en annen lettere trille uansett.

Stor kalesje som gjør vogna lun og god, lang liggestilling, veldig stødig og man får veldig god kvalitet!! Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Emmaljunga Scooter 2.0 og er superfornøyd!

Vognen er lett å trille, blir liten sammenlagt og er lett i vekt.

Digger også at den har lommer i kalesjen både bak og på sidene, det gjør at når jeg skal ut på kortere turer så har jeg plass der til det jeg skal ha med meg :-)

 

Lillemor ligger også kjempebra i den, hun er 10 mnd og jeg kan se at på lengden så kommer hun til å kunne ha vognen lenge. Tipper det blir vår siste vogn.

 

Er kjempefornøyd med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Emmaljunga Scooter 2.0 og er kjempefornøyd med den.

Vurderte også Simo 124 når jeg skulle kjøpe ny vogn, men jeg syns nesten den var like stor som Simo Duo som jeg hadde fra før, og da var det egentlig ikke mye vits i.

Er veldig fornøyd med størrelsen på Scooteren, lett å trille, er grei å trille i f eks butikker, god plass til soving, selv om den ikke har full liggestiling.

 

Simo er kanskje et hakk bedre kvalitetsmessig, det er litt mer plast på Emmaljunga i forhold til Simo. Noe som kanskje kan føles litt "slarkete", men det merkes kanskje best om man har vært vant til Simo fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...