Gå til innhold

trenger ditt tips til ullsett under dressen til bhg:)


singo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fan av Name It sine heldrakter i tovet merinoull, med glidelås og uten hette=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både janus og polarn og pyret har todelte sett med jakke med glidelås. Det er greit i tillegg til strømpis og genser på kalde dager.

Ellers så er det jo faktisk hjemmestrikka ull som er det som gjelder på iskalde dager - heldige meg som har strikkere til å gjøre slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt at todelt er enklest nå som bleia ikke er der lengre. Blir mye å få av to dresser når man på tisse NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vesla på 2,5 år har fått reflex sin heldress i ull, den er kjempegod!!

Eldste på 4,5 år skal få et 2 delt sett i krinkelull e.l., tenkte jeg, og så har begge ungene hvert sitt fleece-sett (bukse og jakke) fra hm liggende i barnehagen i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i bhg, på småbarn, og var ikke så imponert over de heldressene fra name it i fjor. Syns de gikk fort opp i sømmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøstebarn sin ribbestrikka genser og bukse er knallgode. ubehandlet ull, treng lite vask og held godt på varmen. litt dyre men kjøper dei store og bretter opp, så har du dei i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har todelt sett fra Kivat og todelt sett fra Janus :) De er kjempe gode! Enig at det er best med todelt når de går på do osv ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd litt forskjellig, syntes definitivt nøstebarn sine ribbestrikket bukse og genser er det beste. Sitter tett til kroppen og kan bruker leeeenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd litt forskjellig, syntes definitivt nøstebarn sine ribbestrikket bukse og genser er det beste. Sitter tett til kroppen og kan bruker leeeenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker reima sin hele ulldress som kneppes fast i park eller boble dressen.

Praktisk fordi de da bare tar av 1 dress.....

- Er det veldig kaldt er det hjemmestrikka.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribbestrikk fra Nøsbarn, genser og bukse. Ingen over - ingen ved siden av!! Kan ikke få fullrost dette settet :-) Men det koster litt da, ca 7-800 kr for et sett. Men dette vaskes sjelden, og varer lenge da man kan brette opp armer og bein i begynnelsen. Vi har sett nr. 3 nå, bestiller på nett og det ligger i postkassa etter 3 - 4 dager! Suverent!

 

Ellers har jeg prøvd mye forskjellig, og har ull av mange forskjellige merker. Janus sin heldress (og evt todelte) som noen nevner her blir jo altfor tynn for å ha som mellomlag under vinterdress syns jeg. Men vi har begge deler som gutten vår bruker over ullbody/longs på kalde dager inne i barnehagen.

 

Så lenge det er bleiebarn er det vel det samme om man bruker todelt eller hel dress, men for barn som går på do må vel todelt være best.

 

Hjemmestrikket ullsett er jo også flott da om du strikker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...